جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار جدید sms tikedar jadid

اس ام اس تیکه دار



اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﻋﻮﺿﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﻭﻟﯽ ﺷﮏ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﮔﻪ ﻗﻠﺐ ﺁﺩﻣﺎ ﻫﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻬﺶ ﭘﺴﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺖ
ﻣﺎﻝ ﺗﻮ ﯾﺎ ۱۲۳۴ ﺑﻮﺩ ﯾﺎ ۴ﺗﺎ صفر !


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



وقتی تن کسی رو زخمی کنی
 دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر می کنه !


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



شاید بهم بگى مغرور یا بی احساس ولى من عادت ندارم به چیزاى عمومى حس خاصى داشته باشم !

  

اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



سکوت می کنم و او فکر میکند بازی را برده ولی هرگز نمی فهمد با هر کسی رقابت نمی کنم !


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



باید اعتراف کنم آزادی واقعی یعنی اینکه .. مهم نیست بقیه به چی فکر میکنند


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ ! کپی ۱۰۰ﺗﻮﻣﻦ ﺑﻴﺸﺘﺮ نیست…


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



اینجا شهریست که
زندگی دیگران به تو ربطی ندارد
اما زندگی تو به همه ربط دارد !!!


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



غم اگر ترکم بکند تنهای تنها می شوم……


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ… ﺩﻝ ﺗﻨﮓ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍﯾﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺗﻮ ﺧﻠﻮﺗﻢ ﻧﺒﻮﺩ!
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻡ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﯿﺎﻫﻮﯼ ﮐﺎﺫﺏ ﺍﻃﺮﺍﻓﻢ!


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid



لیاقت می خواهد واژه ” ما ” شدن
لیاقت می خواهد ” شریک ” شدن
تو خوش باش به همین ” با هم ” بودن های امروزت
من خوشم به خلوت تنهایی ام
تو بخند به امروز…
من میخندم به فرداهایت


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد