جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

غمگین و عاشقانه ghamgin va asheghane

اس ام اس غمگین



غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



بی من اگر آرامی
من نمی خواهم که کنار من باشی...


غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



زیر قطره های بـاران نوازشت ، آرام میشوم !
از کجا آمده ای ؟
بــــوی تنت بارانیست ...!


غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



رفتی و جات خالی شد تو خونه م
آتیشو باز کشیدی به جونم

میدونم که حرف های قشنگت
چیزی نیست جز اشکی رو گونه م

آخ بازم داغت کوبید تو سینه
یاد تو چقده دلنشینه

خدایا کاری کن از بهشتت
بتونه اشکامو ببینه ......

  

غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



لبخند ِ تو

معجزه ی شیرینی است
که رؤیای بهشت را

در دل ِ آدم
زنده می کند...


غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



با چتـــر باشم
یا بدون چتر....

فرقی نمیکند ...
" بی دوست خیــــــس بارانم "....


غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



چشماتو از من بر ندار
من مات تصویر توام ......


غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



بوسه هایم را فروختم
دفتر خاطرات و تمام شعر هایم را سوزاندم

چمدانم را برداشتم و رفتم دنبال کار خودم
به قیمت یک عمر آزادی ...


غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



نمی دانــم
چــرا بیــن ایــن همــه ادم

پــیــله کــرده امــ
بــه تــو

شــاید فــقط با تــو
پــروانــه می شـــوم

ســنـگـیــنــی گـفــتــه هــایــم
بــه سـنــگـیــنـی گــوش هــایـتــ دَر . . .!


غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



هیچ چیز بیشتر و بدتر از این ...
مغز استخوان آدمو نمی سوزونه که...

اطرافیانت بهت بگن:
اگه ...دوستت داشت نمیرفت...!!!


غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



دلم به اندازه تمام روزهای پاییزی? گرفته است...
آسمان چشمانم به اندازه تمام ابرهای بهاری? بارانی است...

قلبم انگار به اندازه سردترین روزهای زمستانی، یخ زده است...
اما وجودم در کوره داغ تابستانی می سوزد...
چه چهار فصلی است سرزمین دقایق من......!!!!


غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد