جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه و قشنگ sms asheghaneh

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم

دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم
قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم

عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم
کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم

سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم
من می ترسم پس هستم

این چنین می گذرد روز و روزگار من
من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم


اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



وقــتــﮯ مـهـربـانـیــﭟ از دور

اینـﻖـدر نــزدیـــڪ اسـت
حس میــــڪـنــم


جــغــرافــیــا
یـــڪ 【 دروغ 】 تـاریـخـیـسـت . . .


اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



حماقت که شاخ و دم ندارد!
حماقت یعنی من که
اینقدر میروم تا تو دلتنگِ من شوی!

...

خبری از دلتنگی تو نمیشود!
برمیگردم چون
دلتنگت می شوم..!

  

اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



وقــتــﮯ مـهـربـانـیــﭟ از دور
اینـﻖـدر نــزدیـــڪ اسـت
حس میــــڪـنــم
جــغــرافــیــا
یـــڪ 【 دروغ 】 تـاریـخـیـسـت . . .


اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



من به تنهایی این دل مشکوکم !
یا دلکم دل نیست
یا آن که در دل است اهل دل نیست


اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



من به تنهایی این دل مشکوکم !
یا دلکم دل نیست
یا آن که در دل است اهل دل نیست


اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



تـنهــــا چیزی که خرجــــی ندارد
جـــاری شدن در ذهــــن دیــــگران است....
پس آنگونه جاری شــــوید
که خنــده بر لبانشـــان نـــــــقش بــــبندد ...
نه نـــــــفرت در دلشـــــــان


اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



شاید برای تو فرقی ندارد ولی.....
کــاش مــی‌شد دوستـــــ داشتــن،
را با انگشتـــــ نـشان داد!آنقــدر فـــریـــادهـــایـمــ را سکــوتـــ کـــردمــ...
کـــه اگـــر بــه چشمـــانــمــ بنگـــری،
کـــــــــــــر میشوی...!


اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



سخت است حرفت را نفهمند،
سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،
حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد
وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،
اشتباهی هم فهمیده اند.


اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



همین روزها خواهم رفت
و از این همه ترانه حتی
یک خط ساده نیز با خود نخواهم برد
تو هم عاقل باش
هرگز شکستن آینه را
برای هر خشت خامی نگو !


اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh

نظرات 1 + ارسال نظر
سیدم پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد