جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین عاشقانه sms ghamgin asheghaneh

اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



حرف میزنیم تا در دلمان نماند
اما همین که به زبان آمد
می دانیم خطا بوده . .


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



رو قلبم نوشتم :ورود ممنوع تادیگه کسی خرم نکنه اما عشق امد و گفت من بی سوادم


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



متین ترین کلام عشق،جذاب ترین کلام وجدان،تلخ ترین جدایی،و بدترین کلام بی وفایی است

  

اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



"عاشقی یعنی تحمل نه شکایت نه گله اگه باشه میان ما هزارتا فاصله"


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



به من گفتی "تو سخت ترین لحظه ها کنارتم"،
دریغ از اینکه سخت ترین لحظه ها را خودت برام
رقم زدی !!!


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



عزیزم حتی دیگر نمیخواهم آرزویت باشم...
آرزو میکنم
"او"
آرزوی تو باشد
و
...آرزوی او
"دیگری"...


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



انـבوه ڪــہ از حــב بــگــذرב

جــایــش را مـے‌בهــد بــہ یــڪـ بــے‌‌اعتنــایــے مــزمــלּ
دیــگــر مـهــم نیـســـت

بــوבלּ یــا نـبــوבלּ ...
בوســـت בاشـتــלּ یـــا نـداشتـלּ ...

בیـگــر حـســـے تـو را بـــہ احـســاس ڪـرבלּ نمــے ڪـشــانــد ...
בر آن لحظـــــہ فـقــط בر ســڪـــوت غــرق می شــوے

و فـقـط نـگــاه مـیـڪـنــے
نـگــــــــــاه !


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…

یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالــی…

من سرشارم از تنــهایـــــــــی…
تنهـــایـــی همیـــــن اســــت

تکــــرار نا منظــــم من بــــی تـــو…
بــی آنـــکه بــدانـی برای تو نفـــس میکشـــــم…


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



بر نمیرگردم به آغوشت...
حتی اگه از سرما یخ ببندم...

چون وقتی رفتم...
آغوشت را برای من گرم نگه نداشتی..

کس دیگه ای آغوشت را گرم کرد..
خسته ام از تو و این همه خیانت


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد