جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های احساسی و زیبا sms ehsasi va ziba



هـی
ازت نمیگذرم
نـه به خـاطر خـودم ، به خـاطر مــادرم کـه بـعد از رفـتـنت
تـمام لـحظه های بیـقراری و دلتـنگی مــنو یــواشکی پـشت در اتــاقم گــریه کــرد


اس ام اس های احساسی و زیبا
sms ehsasi va ziba



خستــــه ام….!
امــــا تحمـــل مـی کنــم
خـــدایـــا روزگـــارت با من و احساسم بــد تـــا کـــرد!


اس ام اس های احساسی و زیبا
sms ehsasi va ziba



این روزها
من هستم و تنهایی ،
راستش را بگو این روزها تو هستی و کی ... ؟

  

اس ام اس های احساسی و زیبا
sms ehsasi va ziba



اولین عشق کسی بودن شاید ،
خیلی خوب باشد
اما ؛

آخرین عشق کسی بودن ماورای
تصور است !


اس ام اس های احساسی و زیبا
sms ehsasi va ziba



من به سوختن عادت دارم ،
کبریتت رو بنداز و
بـــرو


اس ام اس های احساسی و زیبا
sms ehsasi va ziba



هـمـه چـیـز از جـایـی شـروع شـد
کـه گـفـتـی دوســتـم داری!

گــاهـی

بـرای یـک عـمـر بـلاتـکـلـیـفـی
بـهـانـه ای کافـیـسـت ... !


اس ام اس های احساسی و زیبا
sms ehsasi va ziba



بفهـــــــم !
دارد نــــاز « تـــــــــــــــــــــو » را مےڪشد
زنے ڪـہ از "غــــــُـــــــــرور"
خورشـــــید هم بـہ گـرد پایش نمےرسد


اس ام اس های احساسی و زیبا
sms ehsasi va ziba



اگر عشقت کورم کنه مهــــــم نیست
حس بودنت
قشنگتر از دیدن دنیاست


اس ام اس های احساسی و زیبا
sms ehsasi va ziba



چیزی در کلامم نیست
جز
دوستت دارم هایی که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم
حیاتم را رقم می زنند!


اس ام اس های احساسی و زیبا
sms ehsasi va ziba



عاشقانه هایم همه را به زانو درآورده !
تو به عشق چه کسی
ایستاده ای ...؟


اس ام اس های احساسی و زیبا
sms ehsasi va ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد