جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه sms asheghane farsi



بیزارم از این خواب ها
که هر شب
مرا به آغوش " تـــو " می آورنـــــــد

و صبـــح با اشک
از " تـــــو" جدایم می کنند!


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane farsi



با این همه پاییز
هنوز در زیر سایه ی آخرین نگاهت
آفتاب می گیرم...!!


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane farsi



بے تـــــو
چشـــــم دیدن چیــزهایے را که
با تـــو دیده ام را نــــدارم

  

اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane farsi



ﯾﮏ ﻃـــــﺮﻓــﻪ ﺑــﻮﺩﻥ ، ﻫﻤﻪ ﭼﯿـــــﺰ ﺭﺍ ﺧــــﺮﺍﺏ ﻣﯿــﮑﻨـﺪ
ﺍﺯ ﺧﯿـــــــــﺎﺑﺎنــش ﺑﮕـــــــــــﯿـــﺮ
ﺗﺎ ﺍﺣﺴـــــﺎﺳــﺶ!


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane farsi



سلامتی خــ ـ ـ ــودمــــ ـ ـ ـــون !
که همیشه اونی شدیم که بقیه می خوان

ولی هیشکی ؛
اونی نشد که ما می خواستیم!


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane farsi



این انصاف نیست
رفتن آدم ها با خودشان باشد
فرامــوش کردنشان با ما!


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane farsi



معشوقه ی من مردی ست

در رویاهای دور دست
سرشار از متانت، غرور و وقــ ـار

رخ در رخ او
غرق میشوم در اصالتش

به تمــ ـام حرفهــ ـای رد و بدل نشده ی بینمــ ـان سوگند
حضورش حرمتی دارد بس مقدّس


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane farsi



ﺗﻮ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯽ ﮔــــــﻮﯾﯽ ﺗﺎ ﻣـــﻦ
ﺧﻮﺷــــــﺤﺎﻝ ﺷﻮﻡ
ﻭ ﻣﻦ ﺍﺣﻤــــــﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ﺗﺎ ﺗﻭ ﺩﻟﮕﯿــــــﺭ ﻧﺸﻮﯼ!


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane farsi



به سلامتـی خودم
بــه سـلامتــــی خـودت
به سلامتــی هر کــی که تنهاست
به درک که هوا دو نفره شده
تنهــــایی قـــدم زدن یه فـاز دیگه میــــده


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane farsi



گـــاهی احســاس مــیکنی
اضــافه هســتی و هیچـــکس تـــو را نمــیخــواهد
حتی آن کسی که تــــو را آفـــــریده ...!


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane farsi

نظرات 1 + ارسال نظر
م چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد