جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

استاتوس های فیس بوکی



دقت کردین وقتی ترافیکه و پشت فرمونی لاینی که توشی قفل و بی حرکته
لاین بقل مثلِ اسب دارن میرن لاینو که عوض می کنی اینجا قفل می شه
لاین قبلی شروع به حرکت می کنه




اونایی که به آدم می گن هرچی دوست داری بـــگو
اینا آدمای بی جنبه ای هستن هرچیزی رو بهشون نگید
کتک خوردم که دارم می گما




کـــِــل چیست؟
حرکتیست سرخ پوست گونه و رعب آور که از طرف
گنده لات زنان حاضر در مجلس که بصورت ناهماهنگ نواخته می شود

  



یعنی وقتایی که قراره از ماشین پیاده نشم
یه جوری لباس می پوشم که اگه تصادف شه و مجبور شم که پیاده بشم
آبرو خاندانمونو با اون لباسایی که تنه منه به باد میدم




آیا می دانید چه کسی اولین بار ماست رو کشف کرد ؟
آیا می دانید چه کسی اولین بار آن را با خیار قاطی کرد ؟

آیا می دانید چه کسی به آن گردو و نعنا را افزود ؟
لامصب خیلی حال می ده هرکی بوده دمش گرم !




آیا می دانید زبان فارسی مختصرترین زبان دنیاست؟
مثال :

معادل جمله میری سریع این کار رو انجام میدی و برمیگردی
یک کلمه است : اومدیا




ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﻝ ﺑﻪ ﺳﺎﻝ ﻣﯿﺮﻥ اروپا ﮐﻪ ﻭﯾﺰﺍﺷﻮﻥ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﺸﻪ
ﻣﻨﻢ ۳ﻣﺎﻫﯽ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﺧﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻠﻢ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺗﺎ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺍز دستش ندم




تا دست به جزوه میشم
جزوه میگه : بیـاع اع اع اع اع دوری کنیم از هـم




شما یادتون نمیاد یه مسترابایی بود به صورت ذوزنقه
خودش اینجا بود سوراخش نزدیک هسته کره زمین !
لامصب تونل وحشتی بود واسه خودش




ملت یه پاشون آمریکاست یه پاشون کانادا که ویزاشون باطل نشه
من یه پام تو آسانسوره اون پام بیرون اسانسور
که درش بسته نشه


نظرات 1 + ارسال نظر
رونیکا چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد