جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طنز فیسبوکی tanz

اس ام اس خنده دار



طنز فیسبوکی
tanz



الان تو ذهن بچه های ورودی 92 ای اینه که...
آره الان میریم اونجا 7 ترم تموم میکنیم با معدل بالا 17!!!
.
.
مام همین تفکر و داشتیم الان مبنای تفکرمون ((ان شاء الله از ترم)) بعده!!


طنز فیسبوکی
tanz



کیه؟
کیه؟؟
کیه؟؟؟
کیه؟؟؟؟؟
کیه؟؟؟؟؟؟
کیه ؟؟؟؟؟؟

.

.

.

.

.

.



عکس العمل اعضای خانواده وقتی من تلفن روجواب میدم
اصن نمیذارن نفسم بالا بیاد!


طنز فیسبوکی
tanz



ادمی که خودش جنبه شوخی نداره گـ ـ ـ ـ ه میخوره
با بقیه شوخی میکنه کصافط

  

طنز فیسبوکی
tanz



مادرم اومده میگه... ؛ خاویار تقلبی اومده ...
مواظب باشین سرتون رو کلاه نزارن...!!!
یکی نیست بگه... د اخه مادر من...
کدوم یکی از اعضای خونه ی ما
تا حالا خاویار از نزدیک دیده اصلا؟؟؟


طنز فیسبوکی
tanz



داداشم یه بار به دوست دخترش زنگ زد
داداشم :الو کجایی عروسک
طرف مقابل:من مامان عروسکم
داداشم:پس عروسکم کجاست
طرف مقابل:عروسکت خوابیده
داداشم:خو بیدارش کن میخوایم بریم بیرون
طرف مقابل:چشم.رفت بیدارش کرد
یعنی اون لحظه داداشم هنگ کرده بود
میگفت لامصب مامانش خیلی خوب بود ولی خودش خیلی (ع ...ن) بود


طنز فیسبوکی
tanz



این لعیا زنگنه 15 سال پیش تو سریال تولدی دیگر بچه هاشو ول کرد رفت
دوباره برگشت اونارو پس بگیره حالا هم تو این سریال همین کارو کرده!!
یکی نیس بگه خوب بتمرگ تو خونه زندگیتو بکن که بچتو ازت نگیرن


طنز فیسبوکی
tanz



به یکی همینطوری کامنت گذاشتم:“ببخشید میتونم شمارتونو داشته باشم؟این شمارمه... ”
اسمس داد:
“نه خیر ”
اصن اشک شوق تو چشام حلقه زد...
وقتی فهمیدم از من گاگول تر هم هست!


طنز فیسبوکی
tanz



شیخ با مریدان استقلال و پرسپولیس در صحرا نشسته بودند
ناگهان بادی وزیدن گرفت و همه استقلالی ها را باد برد
پرسپولیسی ها با غرور از شیخ پرسیدند:

یا شیخ یعنی ما قوی تریم
شیخ خندید و گقت:
نه، شما سوراخید باد از شما رد میشود.


طنز فیسبوکی
tanz



پس از سال ها تحقیق اعلام شد:
فاسد ترین زنِ دنیا.......

مادرِ شنگولو منگولو حبّه انگور بود....!!!
که بدون شوهر 3تا بچه داشت و هیچ وقت هم خونه نبود...!! :| :))))


طنز فیسبوکی
tanz



فیســﺒﻮﮎ ﺗﻮﻧﺲ :
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻓﺮﺩﯼ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﮔﺮﻭﻧﯽ ﺧﻮﺩش را ﺁﺗﺶ ﺯﺩ
6585تا ﻻﯾﮏ ﻭ 553ﺷﯿﺮ
ﻓﯿﺴـــﺒﻮﮎ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ :
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﮐﺸﻒﺩﺭﻣﺎﻥ ﺍﯾﺪﺯ ﺷﺪﻧﺪ
23600ﻻﯾﮏ ﻭ899 ﺷﯿﺮ
ﻓﯿﺴــﺒﻮﮎ ﮊﺍﭘﻦ :
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﺍﺯ ﮐﺎﻏﺬ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﺳﺎﺧﺘﻨﺪ
65880ﻻﯾﮏ ﻭ5338 ﺷﯿﺮ
ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ ﺍﯾﺮﺍﻥ :
دختره:لباسای عیدم اینقدقشنگنننننننننننننننن نننننننننننننننن!!!!!
1,558,680,950ﻻﯾﮏ ﻭ 56000ﺷﯿﺮ
آمار کشته ها و مجروحین رو دیگه روم نشدبگم


طنز فیسبوکی
tanz

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد