جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طنز,لطیفه,جوک,خنده jok

اس ام اس خنده دار



طنز,لطیفه,جوک,خنده
jok



دختری که تو اولین برخورد شماره میده ، دختر نیست!!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

خانوومه خانوووم:)
سلامتی همه خانوما ... دخدرا جیغ وهووووووووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااا


طنز,لطیفه,جوک,خنده
jok



دختر : بابا جون بوســِت کنم؟
.

.

.

.

بابا : دخترم پول ندارماااا ، عصری مامانت بوسم کرد :|


طنز,لطیفه,جوک,خنده
jok



به سلامتی آسمون که با اون همه ستاره ش یه ذره هم ادعا نداره؛
در حالی که یه سرهنگ با سه تا ستاره اش ، دهن عالم و آدمو سرویس کرده :D

  

طنز,لطیفه,جوک,خنده
jok



یکی مسیج داده :
من عاشقتم !!!
منم گفتم بزن قدش !!
گفت : یعنی تو هم منو دوست داری ؟
گفتم : نه دیگه،الان جفتمون منو دوست داریم!:)))


طنز,لطیفه,جوک,خنده
jok



95% وقت درس خوندن من هنگام نگاه کردن به این که
“چقد مونده جزوه تموم شه” تلف میشه!


طنز,لطیفه,جوک,خنده
jok



یه روز میخواستم تریپ اعصبانیت و پولداری بردارم
گوشیمو پرت کردم رو مبل ، لامصب کمونه کرد کم مونده بود بیوفته زمین
قلبم اومد تو دهنم !


طنز,لطیفه,جوک,خنده
jok



یه بار با بابام دعوام شد ،
ولی چون امکاناتشو نداشتم ؛ نتونستم خواننده بشم و بیخیال شدم آشتی کردم !!!


طنز,لطیفه,جوک,خنده
jok



تا حالا دقت کردین یه ساعت مونده به امتحان به این فکر میفتیم که ،
اگه فقط یه کم زودتر می خوندیمش ؟؟
20 میشدیم ؛ چه راحت بود !


طنز,لطیفه,جوک,خنده
jok



خوابیم اگرچه مرد میدان هستیم
خیر سرمان رستم دستان هستیم
وقتی به داداش کایکو نیازی باشد
گوییم : که نه ؛ ما ایکیوسان هستیم!!!


طنز,لطیفه,جوک,خنده
jok



از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسی که دوستم دارد ؟
گفت : بگیر بخواب بابا کی تورو دوست داره آخه ؟
هیچی دیگه همون یه ذره امیدمونم نا امید شد !


طنز,لطیفه,جوک,خنده
jok

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد