جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های خنده دار جدید sms khande dar jadid

اس ام اس خنده دار




اس ام اس های خنده دار جدید
sms khande dar jadid



اعتراف می کنم نصف "آره یادمیاد"هایی که گفتم چاخان بوده....
چون حوصله نداشتم طرف تعریف کنه!!خخخخخخ!


اس ام اس های خنده دار جدید
sms khande dar jadid



یکی از تفریحات دوران بچگیم
من:منزل برداشتی؟!

اونور:نخیر
من:غلط کردی گوشی روبرداشتی خخخخخخخخخخخخ!!


اس ام اس های خنده دار جدید
sms khande dar jadid



پلیسه باموتور ازکنارم ردشد...
ازگرما کلاه کاسکتشو گذاشته بود روکیلومترموتور


به من نیگا کرد گفت:کمربند!؟
منم یه نیگابهش کردم گفتم:کلاه....!!؟؟
یارو نابود شد!!

  

اس ام اس های خنده دار جدید
sms khande dar jadid



کی مزاحم شده هی زنگ میزدو اس میداد...

منم جواب نمی دادم که بیخیال شه....
دیگه تماس نگرفت...بعدچندروز اس داده...

ببخشید من چند روز مزاحمتون نشدم
کارداشتم دستم بند بوووووووود!!!!


اس ام اس های خنده دار جدید
sms khande dar jadid



یکی دیگه از فانتزیام اینه یه روز یه دختر داشته باشم …
به دخترم پول تو جیبی نمیدم، تا یواش از پشت سرم بیاد
دستاشو حلقه کنه دور گردنم، موهاشم بخوره تو صورتم
در ِ گوشم پچ پچ کنه
بگه مامانی بهم پول میدی ؟
داریم با بچه ها میریم بیرون …
موهاشو بزنم کنار .
ماچش کنم ،
بگم برو از کیفم وردار مامانی
به خاطر دخترم هم که شده ، یه روزی مامان میشم و بعدشم تو افق محو!


اس ام اس های خنده دار جدید
sms khande dar jadid



پسره اومده وسط کلاس دانشگاه میگه شلوارمو دربیارم؟؟
همه پسراگفت:دربیار دربیار

دختراهمه زیر چشمی نگاه میکردن...!!!
یه دفه دستشو کرد تو ساکش وشلوار ورزشیش رو در آورد!


پسرا:هاهاها
دخترا:ایشششششششششش


اس ام اس های خنده دار جدید
sms khande dar jadid



یکی از فانتزیام اینه که‎…
درگیر یه بازی کثیف بشم (مواد مخدر) بعد دوستم بهم بگه محیا بکش بیرون از این جریان لعنتی
بعد من رو به پنجره به افق خیره بشم و در حالی که دارم سیگار میکشم بهش بگم
 میخوام از این بازی کثیف بکشم بیرون اما یه کاره نا تموم دارم!
این لعنتیا پسر همسایمونو واسه تضمین خیانت نکردن من به گروه گروگان گرفتن !
بعد دوستم با یه لبخند ملیح دستشو بزاره رو شونم و بگه برو تا عاخرش رفیق
بعد من برم سر قرار تو یه سوله خارج از شهر داد بزنم کجایید من اینجام !
بعد یه دفعه چراغ‌ها روشن بشن من نتونم جایی ببینم دستمو بگیرم جلوی صورتم
بعد ریس باند بگه محیا من رو تو یه حساب دیگه ای باز کرده بودم
هنوزم وقت هست برگرد به گروه ! علاوه به حقوق بیشتر یه پراید هم بهت پاداش میدیم
 بعد من با عصبانیت بگم زِر نزن نفله اون پسرو آزاد کنید جاش منو بگیرید !
بعد طرف دست به جیب بشه تنفگو در بیاره ۳ تا گلوله شلیک کنه به سمت من
بعد منم همونجوری که دستم جلوی صورتم بود تیرهارو رو هوا نگه دارم بعد بگم دشواری نداره
که فقط پرایدو به من نشان بدید بعد پرایدو بگیرمو برم سمت افق محو بشم!


اس ام اس های خنده دار جدید
sms khande dar jadid



ادمین با نگاه نافذش
نخ جاده را کشید
و افق
رج به رج شکافت
و محوشدگان در افق
مثل سیب زمینی افتادند وسط جاده!!!خخخخخخ


اس ام اس های خنده دار جدید
sms khande dar jadid



مادر بزرگم حال ندار بود و در ضمن مطب اون دکتری که همیشه میره پیشش بسته بود .
به هزار زحمت راضیش کردیم تا ببریمش پیش یه دکتر دیگه .

وقتی رفتیم داخل، معاینه که تموم شد مامان بزرگم گفت:
آقای دکتر یه چیزی بنویس فعلأ خوب بشم .

تا چند روز دیگه برم پیش یه دکتر درست و حسابی .
یعنی ۷سال درس خوندنشو ، شست مثل رخت پهن کرد رو بند! :-))


اس ام اس های خنده دار جدید
sms khande dar jadid



شغل پدرتون چیه؟
-متخصص مغز هستن
+ عه !!! جدی؟
- بله، واقعاً.
+کدوم بیمارستان مشغولن؟

.

.

.

- بیمارستان نیستن، تو بازارن، تو کار مغز پسته و بادوم و گردو!!!


اس ام اس های خنده دار جدید
sms khande dar jadid

نظرات 1 + ارسال نظر
سیما سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:54 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد