جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های احساسی زیبا SMS EHSASI

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های احساسی زیبا
SMS EHSASI



عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS EHSASI



ــه!
هــرگــز شــب را بــاور نکــردم،
چــرا کــه

در فــراســوهــای ِ دهلیــزش
بــه امیــد ِ دریچــه‌ئی
دل بستــه بــودم..


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS EHSASI



هرچی اومدم بنویسم
نشد...
هیچ چیز قشنگتر از نگاه تو پپیدا نکردم که ازش بگم..

  

اس ام اس های احساسی زیبا
SMS EHSASI



تاریخ تولدت مهم نیست،تاریخ "تبلورت" مهم است...!
اهل کجا بودنت مهم نیست، "اهل و بجا" بودنت مهم است...!
منطقه زندگیت مهم نیست، "منطق زندگیت" مهم است...!


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS EHSASI



سال هاست معلقم
در آسمان چشمانت
یا دستم را بگیر
یا رهایم کن
تعلیق، فقط به کار قصه ها می آید


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS EHSASI



همه چیز از جایی شروع شد
که گفتی دوستم داری!
گاهی
برای یک عمر بلاتکلیفی
بهانه ای کافیست


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS EHSASI



دوستت دارم
و پنهان کردن ِ آسمان
پشت ِ میله های قفس
آسان نیست ..


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS EHSASI



هوای تو که باشد نمی میرد
حتی ماهی
دور از آب...


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS EHSASI



آسمان که نشد،
چرا درخت نباشم،
وقتی، "تو"
در من این همه پرنده ای؟
ذهنم پُر از لانه هایی است
که برای تو ساختم!


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS EHSASI



ه یاد تو می افتم
هر گاه هر لیوانی از دستی می افتد، هزار تکه می شود.
به یاد تو می افتم
هر هواپیمای کاغذی هر گاه سقوط می کند از اوج بر دامنم.
به یاد تو می افتم
هر سیبی از شاخه ای، هر قطره ای به دریایی، هر اندامی به خاک می افتد...
به یاد تو می افتم ... بی صدا...


اس ام اس های احساسی زیبا
SMS EHSASI


نظرات 1 + ارسال نظر
ااااا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:08 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد