جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک های غمناک عاشقانه و زیبا ASHEGHANEHA

اس ام اس غمگین




پیامک های غمناک عاشقانه و زیبا
ASHEGHANEHA



زلیخای سرگردانیهایت شده ام...
ضیافت چاهانه ات....
جایی برای یک ناخوانده دارد...؟


پیامک های غمناک عاشقانه و زیبا
ASHEGHANEHA



آرامش پنجره را
باد؛ به هم زده است
پرده
مثل پرنده ای که پایش را بسته باشند
در هوای تقلاست


پیامک های غمناک عاشقانه و زیبا
ASHEGHANEHA



بیا
و برای این دوست داشتنت فکری بکن
جا نمی شود در من !

  

پیامک های غمناک عاشقانه و زیبا
ASHEGHANEHA



به خودم حسودی می‌کنم گاه
که هیچ کس قدر من
تو را دوست ندارد!


پیامک های غمناک عاشقانه و زیبا
ASHEGHANEHA



برای من که کبوتری ام،
عاشق و سرگردان
بیا و بام شو !
اصلا بیا و دام شو ...


پیامک های غمناک عاشقانه و زیبا
ASHEGHANEHA



من را
شمعدانی ای بدان
در گلدانی کوچک
که بیشتر از آب و آفتاب
به تو نیاز دارد !


پیامک های غمناک عاشقانه و زیبا
ASHEGHANEHA



دلیل نیامدنت از این دو حالت خارج نیست
یا نمی خواهی ام یا...
یا ابوالفضل!
یعنی نمی خواهی ام؟!


پیامک های غمناک عاشقانه و زیبا
ASHEGHANEHA



با دوستانم رفته بودم سینما
و در ازدحامِ جمعیتی بدان شلوغی

مردِ بلیط فروش داد میزد؛
دیگر جا نیست،همه جا پر است!

بدم می‌‌آید از دروغی به این شاخداری
خیلی‌ هم جای تو خالی‌ بود !


پیامک های غمناک عاشقانه و زیبا
ASHEGHANEHA



بر خیز
دو استکان چای بیاور
کنار هم بودن را
بهانه ای کافی است!


پیامک های غمناک عاشقانه و زیبا
ASHEGHANEHA



نمی شود دوستت نداشت
لجم هم که بگیرد از دستت
نهایتش این است که
دفترچه ی خاطراتم
پر از فحش های عاشقانه می شود


پیامک های غمناک عاشقانه و زیبا
ASHEGHANEHA

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد