جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن های کوتاه زیبا ASHEGHANEH

اس ام اس غمگین



متن های کوتاه زیبا
ASHEGHANEH



اگر تو نبودی من کاملاً بیکار بودم
هیچ کاری در این دنیا ندارم
جز دوست‌داشتن تو


متن های کوتاه زیبا
ASHEGHANEH



این بزرگراه
تا انتهای جهان دوربرگردان ندارد
و تمام خروجی هایش
به دوراهی چشم های تو میرسد
که بمانم و دوستت بدارم
یا برگردم و دوستت بدارم ...


متن های کوتاه زیبا
ASHEGHANEH



چه زیبا گفت فروغ:
تنها صداست که میماند....
وامان از صدای تو...
که ابدی شد در گوش من....

  

متن های کوتاه زیبا
ASHEGHANEH



در خانه اش را قفل کرد و گریخت
می خواست فراموشش کند
فراز و نشیب راه
فراز و فرود تنش را به یاد می آورد
به دورها رفت
باغ های سرسبز، پیراهنش بود
گل ها، عطر موهایش
کنار رودخانه نشست
با تمام وجود خواست یادش را به دست آب بسپرد
که با شتابی بی امان
همه چیز را می شست و به دورها می برد
ناگاه عکس ماه را دید
که رودخانه نمی توانست
حتی ذره ای دورش کند
ماه او نیز میان دلش
جا خوش کرده بود


متن های کوتاه زیبا
ASHEGHANEH



فردا آمده است و ایستاده است
پیش روی من
می پرسد چه می خواستی؟
با عصا او را کنار می زنم
همچنان
چشم دوخته به دوردست


متن های کوتاه زیبا
ASHEGHANEH



خاطــــــره
یعنی :
یک سکوت غیرمنتظره
میان خنده های بلند


متن های کوتاه زیبا
ASHEGHANEH



یادت باشد دلت که شکست…
سرت را بگیری بالا…
تلافی نکن . فریاد نزن . شرمگین نباش
*حواست* باشد
دل شکسته ، گوشه‌هایش تیز است…
مبادا که دل و دست آدمی را که روزی دلدارت بود زخمی کنی به کین


متن های کوتاه زیبا
ASHEGHANEH



من معشوقم را در آسمان ها گم کرده ام
در یک غروب دل گیر
من معشوقم را در آسمان ها گم کرده ام
من هستم … معشوق هست … فنجان چای هست … خاطراتش هم هست !
من معشوقم را در آسمان گم کرده ام … !
جز رویایش … هیچ نشان دیگری از او در زندگیم نیست
رویایی مبهم … دور …
محو شد در خاطراتم و می درخشند خاطراتش در ذهن خسته ام
من معشوقم را در آسمان ها گم کرده ام
اما …
“یوسف گم گشته باز آید به کنعان !”
معشوقم که دیگر باز نمی گردد
من او را گم نکردم!
او هست
خاطراتش هم هست
فنجان چای هم هست
اما
رفت
رفت … جایی نزدیک آسمان
معشوق من در آسمان هاست … من او را گم نکردم … اوست که مرا گم کرده!
او مرا به گوشه ای از این زمین انداخت و دیگر پیدایم نکرد
او مرا گم کرد و رفت …

متن های کوتاه زیبا
ASHEGHANEH



رفتی ؟ بی خداحافظی؟ فکر دلم نبودی که بی تو عذاب میکشد؟
فکر من نبودی که بی تو زندگی برایم جهنم می شود؟
مگر یادت نیست حرفهای روز آشنایی مان را؟
مگر قول ندادی همیشه با من بمانی و مرا تنها نگذاری؟
تو که اینک مرا تنها گذاشتی ، تو که بر روی قلبم پا گذاشتی
چه زود فراموشم کردی ، مرا آواره کوچه پس کوچه های شهر بی محبتی ها کردی
مگر نمیدانستی بعد از تو دلم را به کسی نمیدهم؟
مگر نگفته بودم عاشق شدن یک بار هست و دیگر عاشق کسی نمیشوم؟
مگر نگفته بودم اگر عاشقی هیچگاه مرا تنها نمیگذاری
پس تو عاشقم نبودی ، همه حرفهایت دروغ بود ، عشقی در دلت نبود ، سهم من از با تو بودن همین بود!
باورم نمیشود رفته ای و بار سفر را بسته ای
دلم به تو خوش بود ، چه آرزوهایی با تو داشتم ، نمیدانی که شبها یک لحظه هم خواب نداشتم
رفتی و من چشمهایم خیس شد روزهای زندگی ام نفسگیر شد
رفتی ؟ بدون یک کلام حرف گفتنی!
کاش میگفتی که دیگر مرا نمیخواهی و بعد میرفتی ، کاش میگفتی از من متنفری و بعد مرا تنها میگذاشتی ، کاش میگفتی عاشقم نیستی و جایی در قلبم نداری و بعد میرفتی ! چرا بی خبر رفتی؟


متن های کوتاه زیبا
ASHEGHANEH



نگران چی هستی؟
گاهی خدا درها و پنجره ها را قفل میکنه
زیباست اگر فکر کنی بیرون طوفانه

و
خدا
میخواد از تو محافظت کنه
پس بخند


متن های کوتاه زیبا
ASHEGHANEH

نظرات 1 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:08 ب.ظ

خوب عالی متعالی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد