جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عشق و دلتنگی ESHGH VA DELTANGI

اس ام اس دلتنگی



جملات عشق و دلتنگی
ESHGH VA DELTANGI



گاهــــی هیـــچ کــــس را نــداشــتــه بـــاشـــی بهتــــر است
داشتــــن بعضــــی هـــا
تنهــــاتــــرت مـــی کــنــد . . .


جملات عشق و دلتنگی
ESHGH VA DELTANGI



شــک نکــــن ...!

" آینــــده ای " خواهـــم ساخت که ,
" گذشتــــه ام " جلویــــش زانــو بزنــــد ...!

قـــرار نیـــســــت مــــن هــــم دلِ کس دیـــگری را بســــوزانم ...!
برعـــــکــــس کســــی را که وارد زندگیــــم میشــــود ,

آنـــقـــدر خوشبخت می کنــــم کـــــه ,
به هـــر روزی که جــای " او " نیـستـی به خودت "لعنـــت " بفـــرستـی


جملات عشق و دلتنگی
ESHGH VA DELTANGI



دیگر به دنبالِ همراهِ “اوّل” نیستم !❤
این روزها اولِ راه ، همه همراهند ،❤

باید به دنبالِ همراهِ “آخر” گشت.❤
همراهی تا آخرین قدمها❤

  

جملات عشق و دلتنگی
ESHGH VA DELTANGI



همچنان که در آغوش دیگری خفته ای،
به یاد من ستاره ها را خواهی شمرد
تا آرام شوی ...
دلت هوایم را خواهد کرد
به یاد خواهی آورد با هم بودن هایمان را
به یاد خواهی آورد خنده هایم را
به یاد خواهی آورد اشکهایم را
به یاد خواهی آورد حرفهایم را
مطمئنم در آن لحظه در دلت می گویی:
دلتنگت شده ام

جملات عشق و دلتنگی
ESHGH VA DELTANGI



تنهایی ات را از تو گرفتم ، در خنده هایم شریکت کردم ،
نگفته بودی بازرگان عشقی ، من از کجا می دانستم سود من تنهاییست
من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم !
از لج تو . . . از لج خودم . . .
که حاضر نبودیم یک بار این ها را واقعی به هم بگوییم !


جملات عشق و دلتنگی
ESHGH VA DELTANGI



عاشق نیستم...
فقط گاهی
حرف تو که میشود
دلم...
مثل این که تب کند
گرم و سرد میشود
توی سینه ام چنگ میزند
آب میشود
تنگ می شود...
تنگ می شود...
تنگ می شود...
تنگ می شود...


جملات عشق و دلتنگی
ESHGH VA DELTANGI



وقتی خاطره های آدم زیاد میشه ؛
دیوار اتاقشون پر عکس میشه !

اما . . .
همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو به دیوار بزنی...!

جملات عشق و دلتنگی
ESHGH VA DELTANGI



کاش می دانستی، من سکوتم حرف است،
حرف هایم حرف است،
خنده هایم، خنده هایم حرف است.
کاش می دانستی،
می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم.
کاش می دانستی، کاش می فهمیدی،
کاش و صد کاش نمی ترسیدی که مبادا دل من پیش دلت گیر کند،
یا نگاهم تلی از عشق به دستان تو زنجیر کند.
من کمی زودتر از خیلی دیر،
مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد.
تو نترس، سایه ها بوی مرا سوی مشام تو نخواهند آورد.
کاش می دانستی،
چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت،
در زمانی که برای غربتت سینه دلسوزی نیست.

جملات عشق و دلتنگی
ESHGH VA DELTANGI



عشقی که ساده به دست بیاد ساده هم از دست میره!اما اگه عاشق کسی شدین که
سخت بهش میرسین پای این عشق بمونین چون ارزششو داره. از بین هم نمیره!


جملات عشق و دلتنگی
ESHGH VA DELTANGI



دلتنگی … دلتنگی …
همانند سربازی که تازه از جنگ بازگشته
محتاج نوازش دست هایت هستم
باور کن که دلتنگی … دلتنگی …
دلتنگی مرگ تدریجی ست !!!


جملات عشق و دلتنگی
ESHGH VA DELTANGI

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد