جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عشقم دلتنگتم DELTANGI

اس ام اس دلتنگی



عشقم دلتنگتم
DELTANGI



دلتنگم اما
تو را طلب نمیکنم…نه اینکه بی نیازم … صبورم.. “


عشقم دلتنگتم
DELTANGI



کاش دهخدا می دانست
دلتنگی …
اشک ….
فاصله ….
بی وفایی….
تعریفش فقط دو حرف است “تـــو”


عشقم دلتنگتم
DELTANGI



به گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبد
 چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست

  

عشقم دلتنگتم
DELTANGI



دقایقی در زندگی هستندکه دلت برای کسی
آنقدر تنگ میشود که میخواهی اورا از رؤیاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی
بغلش کنی.


عشقم دلتنگتم
DELTANGI



امروز…
انگار کسی آمد…
و هوای دلتنگی ات را …
هی در آسمان اتاقم پاشید …
و تو نبودی……


عشقم دلتنگتم
DELTANGI



دیگـر فرصتی بـرای پیامک دادن نیست
دست واژه ها را می گیرم
و به دیدنت می آیـــم
دلتنگیت در هیچ پیامی نمیگنجد


عشقم دلتنگتم
DELTANGI



اشکهایم که سرازیر میشوند……
دیری نمی پایدکه قندیل می بندد…
عجیب سرد است هوای نبودنت


عشقم دلتنگتم
DELTANGI



واژه هایم رنگ باران دارد وقتی از تو مینوسم
قلبم خیس دلتنگی است وچشمانم طوفانی


عشقم دلتنگتم
DELTANGI



دل است دیگر
یا شور می‌زند
یا تنگ می‌شود
یا می‌شکند
آخر هم مهر سنگ بودن
…می‌خورد روی پیشانی‌اش


عشقم دلتنگتم
DELTANGI



تو که رفتی دلم برایت تنگ شد
حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی


عشقم دلتنگتم
DELTANGI

نظرات 1 + ارسال نظر
fateme دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد