جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی و تنهایی sms deltangi

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi



دل است دیگر
یا شور می زند

یا تنگ می شود
یا می شکند..........

اخر سر هم مهر سنگ بودن
میخورد روی پیشانی اش...........


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi



چشمانت بسته است
چقدر زیبایی

دوست دارم همه ی عمر بنشینم و نگاهت کنم
حتی در این رویا!

.

.

چه تصورات زیبایی
چه واقعیت های تلخی

چه تنهایی غم انگیزی
و چه زندگی سختی... وقتی تو نیستی


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi



گاهی آن قدر دلم از زندگی سیر میشود
که میخواهم تا سقف آسمان پرواز کنم!!!

آرام و آسوده...
مثل

ماهی توی تنگ که امروز
آرام و بی صدا روی آب

  

اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi



می دونم که خانوادت منو نمی خوان.......
و دلیل نتونستنت.... نمی تونم گفتنت خانوادته....
ممنون به خاطر اینهمه عشق.
تو بی نظیری.....


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi



‫آن شب .....
‫که ماه عاشقانه هایمان را تماشا میکرد
‫آن شب که شب پره ها عاشقانه تر نور را می جستند

‫و اتاقم سرشار از عطر بوسه و ترانه بود
‫دانستم....
‫دانستم

‫تو پژواک تمام عاشقانه های تاریخی
‫همیشه دوستت دارم
‫همیشه


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi



‫تمام وجودم را پر کردی
‫تمام عاشقانه هایم

‫لحظه هایم
‫وقتی میخواهی آرامم کنی

‫گویی نسیم صورتم را نوازش میکند
‫چه دور و چه نزدیکی به من


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi



دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را..

در انحصار قطره های اشک نبینم،
و تو برایم دعا کن ابر چشم هایم همیشه برای تو ببارد.

دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم،
و تو برایم دعا کن که هر گز بی تو نخندم..!


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi



تو را خودم چشم زدم
بس که نوشتمت میان شعرهایم

بی آنکه "اسپند" بچرخانم میان واژه هایم....


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi



اسمم رو چی گذاشتی؟

حـــــادثـــه ؟
بــــــدشــانسـی؟

تــــصـــــادف؟
نمیدانم ...اما تو رو محـــــــــــــــــال تـــــــــــــــــرین آرزو نامیدم


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi



شــب ســردیـسـت و هــوا مـنـتـظـر بــاران اسـت
وقــت خــواب اســت و دلــم پــیــش تــو ســرگــردان اســت

شــب بــخــیر ای نـفـسـت شــرح پــریــشــانــی مــن
مــاه پــیــشــانــی ِ مــن، دلــبــر بــارانـی ِ مــن...


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi

نظرات 1 + ارسال نظر
من دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:23 ق.ظ

خوب بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد