جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن های زیبا asheghaneh



عشقی تازه در قلبم ایجاد کن خداوندا
تا تورا همیشه در کنارم ببینم


متن های زیبا
asheghaneh



دلـت به ماندن نیست بـرو،
عشـق که گـدایی نـدارد.
یادت نیست مگر؟
این نذر مـن بود،
که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم.


متن های زیبا
asheghaneh



دلـَ م عـجیبـ تـَنگـ شُده
بـَرای تمام لحظه هـآیی کـِ
دلـَت عـَجیبـ بـَرایـَم تنگـ می شُد ..

  

متن های زیبا
asheghaneh



دلم می گیرد !..

وقتی ..
می نویسم فقط برای تو ..

ولی ..
همه می خوانند الا تو …!!!

متن های زیبا
asheghaneh



صدا میکنمــــ ”تو” را...
اینـ ”جان” کهـــ میگوییـــــ ،
”جان” َم را میگیرد...
نزنـــ اینــــ حرفـــها را...
دل ِ منـــ ”جنبه”ندارد...!


متن های زیبا
asheghaneh



★ اگه کلید دلی رو نداری ، قفل نکن ★
★ اگه میخوای دروغ بگی ، به چشمای کسی نگاه نکن★
★ اگه خدافظی در پیشه ، سلام نکن★
★ اگه کسی تو فکرته ، پس به دیگری نگو دوستت دارم...★


متن های زیبا
asheghaneh



اینجا همه خوابند خیالت راحت!
من مانده ام و چهار تا هم صحبت!
این گوشه نشسته ایم ودلتنگ تو ایم...
من،عشق،خدا،عقربه های ساعت!

متن های زیبا
asheghaneh



تو زیباترین و بی نظیرترین قاب عکس دیوار خالی نفس های منی…
صدای تو زیباترین و شیواترین غزل بارون از آسمون پاک خداست…

لطافت طنین لحن مهربون صدای تو
توی خلوت سکوت تن من زیباتر از لحن قشنگ یک گیتاره…

تو دست نیافتنی ترین بهانه لحظه های پر از دلتنگی منی…
تو اولین لبخند زیبا رو لبهای غصه دار منی…

تو بهترین تکنواز آهنگ حضور بهار تو زمستون سرد دلمی…
تو عارفانه ترین نور چشمای بی فروغ منی…

تو مثل یه بوسه لطیف رو گلبرگ پاک گل شقایقی…
تو زیباترین و بی همتا ترین آرایش کلبه کهنه قلب منی…

تو زیبا ترین، مونس ترین و خواستنی ترین حقیقت دلربای زندگی منی
دوستت دارم... دوستت دارم... دوستت دارم...

متن های زیبا
asheghaneh



دلتنگی
احساس قشنگیه

وقتی بدونی اونی که دوسش داری
هیچوقت فراموشت نمیکنه...


متن های زیبا
asheghaneh



به چشمان مهربان تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را
تا بدانی که محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و آغاز کردم

به پاکی چشمانت قسم که تا ابد
دوستت دارم...


متن های زیبا
asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد