جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا,احساسی,عاشقانه asheghaneha

اس ام اس زیبا



جملات زیبا,احساسی,عاشقانه
asheghaneha



خوشبختی من
پیدا کردن
تو
میان این همه ضمیر بود...


جملات زیبا,احساسی,عاشقانه
asheghaneha



گل سرخ رو دوست دارم
چون رنگ خونه
خون رو دوست دارم
چون تو رگ جاریه
رگ رو دوست دارم
چون به قلب راه داره
قلب رو دوست دارم
چون جای تو توشه


جملات زیبا,احساسی,عاشقانه
asheghaneha



خدا رو میخوام نه واسه اینکه ازش چیزی بخوام
خدا رو میخوام نه واسه مشکل و حل غصه هام

خدا رو دوست دارم نه واسه جهنم و بهشت
خدا رو دوست دارم ولی نه واسه زیبا و زشت

خدا رو میخوام نه واسه خودم که باشم یا برم
خدا رو میخوام نه واسه روزی تلخ آخرم
خدا رو میخوام نه واسه سکه و سکوی ومقام

خدا رو میخوام ک فقط تو رو برام نگه دره
خدا رو دوست دارم واسه اینکه تو رو بهم داده
خدا رو دوست دارم چون عاشق بودنو یادم داده

خدا رو دوست درم چون عاشقا رو خیلی دوست داره
خدا رو دوست دارم چون عاشقو تنها نمیذاره
خدا رو دوست دارم واسه اینکه حواسش ب منه
خدا رو دوست دارم آخه همیشه لبخند میزنی

  

جملات زیبا,احساسی,عاشقانه
asheghaneha



بالاخره خواهد آمد آن شب هایی که تاصبح در کنار تو بیدار بمانم
سرت را روی سینه ام بگذاری و به تو بگویم
که در کنارت چقد خوشبختم...


جملات زیبا,احساسی,عاشقانه
asheghaneha



خــِــدایــِـاااا...
چــرا آدمـا نمی دونن بعضـــِـــــ وقتهــــا خـــــداحافـــــظ
یعنی
" نــــذار برم "
یعنی بــرم گــــردون
سفــــت بغلـم کـــن
ســـــرمو بچـــــسبـــون به سینــــه ت و بگــــــو :
" خدافــــظ و زهــــر مـــار
بیخــــــود کــــردی میگی خدافـــــظ
مگـــــه میــذارم بــــری !!
مــــــگه الکیــــــــه .. "
چرا نمیدونن؟!


جملات زیبا,احساسی,عاشقانه
asheghaneha



بــیــــِـچاره عـــروسکــِــــ
دلـش میخواستـــ زآر زآر گــــریهـ کند
امآ . . . .
خنــده را برایــــش دوختـه بودند . . .


جملات زیبا,احساسی,عاشقانه
asheghaneha



دیشب ناگهان خدا درگوش من گفت:
توراچه به عشق؟!
گفتم چرا؟؟
گفت:توخوابی وعشقت دراغوش دیگری....
لبخندی زدم وگفتم:
خدایا این مخلوق توست!
شاید تو درخوابی خبر از رسم دنیا نداری....!!


جملات زیبا,احساسی,عاشقانه
asheghaneha



خداوندا
دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ، با لالایی مهربان خود ، آرام کن
تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم . . .


جملات زیبا,احساسی,عاشقانه
asheghaneha



امشب از آن شب هایی است که دلـم هوای آغوشــِـت را کرده
افسوس!!!
افــــِـِـِـِـِـِـــــــــــســِـِـِـِـِـِـــــــــوس
که جــِـز پاهای بغل کرده ام مهمان دیگری ندارم...


جملات زیبا,احساسی,عاشقانه
asheghaneha



گــِـِـاهی دلـم می گیرد مثل یک مراسم کوچک ختم حتی اگر تمام خیابان ها را آذین بسـِـِته باشند...
گاهی حـِـِـس میکنم روی دست خدا مانده ام!!
خسته اش کــِـِـرده ام...


جملات زیبا,احساسی,عاشقانه
asheghaneha


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد