جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی sms

اس ام اس تنهایی



اس ام اس احساسی
sms



کاش میدانستی
من سکوتم…حرف است..خندا هایم…حرف است...حرف هایم…حرف است...کاش میدانستی
کاش میفهمیدی
کاش...
و صد کاش نمی ترسیدی...که مبادا دلم پیش دلت گیر کند...یا نگاهم پلی از عشق به دستان تو زنجیر کند
من کـِمی زودتر از خیلی دیر
مثل نور , از شب چشم تو سفــِـر خواهم کرد
تــِـِـو نترس...


اس ام اس احساسی
sms



هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره...
هنوزم میگم خدایا کاشکی برگرده دوباره...


اس ام اس احساسی
sms



ون منم که عاشقونه شعر چشماتو میگفتم
هنوزم خیس میشه چشمام وقتی یاد تو می افتم..

  

اس ام اس احساسی
sms



در دلم کــِـِـودکیست که “بــِـِـی تو بودنش” را نق میزند،
من هیچ آری من هیچ، لااقل بــِـِـهانه ی او باش ......


اس ام اس احساسی
sms



خدا جون...
خسته شدم از این همه سنگ صبور بودن!
از این همه پوچی!!!
از این که هیچ کسیو ندارم باهاش دردو دل کنم!

خسته ام خسته
خیلی خسته خدا جون...
کاش...
ای کاش باز معلمی بود و انشایی میخواست با موضوع (روزگار خود را چگونه میگذرانید) ...!
تا چند خط برایش دردو دل کنم...!!!


اس ام اس احساسی
sms



خدا جون!
چشمامو رو عشق میبندم!
رو این دنیا میبندم!
رو این روزگار میبندم!
رو خودم رو همه رو تموم شادی ها تموم خنده ها تموم خوشی ها...
دیگه هیچی برام مهم نیست هیچ...
چشمامو میبندمو فقط یه آرزو میکنم...
فقط یه آرزو...
یه آرزو...


اس ام اس احساسی
sms



پروتون جان!
یک وقت تو را دلسرد نکند

بچه مثبت شنیدن از الکترون های حسود...
تو همیشه مثبت بمان
یادَت که نرفته...؟تو در قلبِ هسته جای داری...


اس ام اس احساسی
sms



هر شب بر سر میز شام
در انتظار
خوابش می برد...

همسر مردی که هر ماه
سخنران سمینارِ تحکیم خانواده بود...


اس ام اس احساسی
sms



تو قبل از آن که یک زن باشی
یک انسانی!

باور کن؛تا افکارت را ببینند
نه اندامت را...


اس ام اس احساسی
sms



یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش 2،3 ماه بیشتر زنده نیست/
یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دوخط موازی که به هم نمی رسند/
یاد گرفتم در عشق هیچ کس به اندازه خودت وفادار نیست/
یاد گرفتم که هرچه عاشق تری تنها تری


اس ام اس احساسی
sms



خدایا زیر قولت زدی؟‏
گفتی حق انتخاب داریم پس چرا انتخابمان در آغوش دیگریست؟


اس ام اس احساسی
sms

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد