جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های احساسی و رمانتیک sms ehsasi jadid

اس ام اس تنهایی



اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid



هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمد ،
بدون اینکه مجبورش کنی !


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid



دیگران میپرسند بیداری؟!
آری بی_دار_م...
چراکه اگر _داری _داشتم
یاقالی زنگیم را رامیبافتم
یا زندگیم را به دار می آویختم!
و
.
.
خلاص!!!
پس بیدارم


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid



چقدر عجیب است !
دریا تا غرقش میشوی
پس میزند تو را...

  

اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid



از کنارم رد شد بی محلی اش آزارم نداد
اما
اذیت شدم
وقتی گفت : ندیدمت !


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid



بازی تمام شد...
تو بردی...
حالا نقابت را بردار!
بگذار ببینم، زندگی ام را
به که باختم....!


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid



سلامتی پسری که با اینکه دوستاش بهش انگ
بی عرضگی میچسبوندن ولی
بازم هیچ دختری رو بازی نداد!


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid



تراشکـــــــار ماهـــــــری شده ام بس کـــــــه تـــــــو نیـــــــامدی
و من بـــــــرای دلــــــــم بهانـــــــه تراشیدم...


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid



برو به فکر من نباش
از من بگذر
اما بدان روزی برمیگردی و آنروز حالت دیدنیست ...


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid



حکایتـ منـ
حکایتـ کسیـ استـ کهـ عاشقـ دریا بود

اما قایقـ نداشتـ …
دلباختهـ سفر بود
اما همسفر نداشتـ …

حکایتـ کسیـ استـ کهـ
زجر کشید
اما ضجهـ نزد …

زخمـ داشتـ
اما ننالید …

گریهـ کرد
اما اشکـ نریختـ …

حکایتـ منـ
حکایتـ داستانـ عشقیـ ستـ کهـ ...
فرهادشـ عاشقـ شیرینـ نیستـ ...


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms ehsasi jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد