جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین جدید sms ghamgin jadid

اس ام اس غمگین



اس ام اس های غمگین جدید
sms ghamgin jadid



حکایت عجیبی است رفتار ما :
خدا می بیند و می پوشاند ...
مردم نمی بینند و فریاد میزنند...


اس ام اس های غمگین جدید
sms ghamgin jadid



معلممان چه خوب میدانست که فاصله ها چه به روزمان میاورد که به خط فاصله میگفت خط تیره...


اس ام اس های غمگین جدید
sms ghamgin jadid



سخت است یکرنگ ماندن....
دردنیایی که مردمانش برای پررنگترشدن حاضرند هزاران رنگ باشند...

  

اس ام اس های غمگین جدید
sms ghamgin jadid



پر از حرفم
اما سکوت میکنم
گفتن سنگین ترم میکند...


اس ام اس های غمگین جدید
sms ghamgin jadid



چـقــــدر ســـختــــه منـــطقـــــی فــکر کنــــی
وقتـــی ..
احــســـاســـاتـــت داره خـــفــت میـــکنـــه!!!!


اس ام اس های غمگین جدید
sms ghamgin jadid



چقَـــدر دلــَـــــم می خواهـــَــــد نامهـ بنویسمـــ ......
کاغذ و پاکتــــ هــَــــم هَســــت ...
و یک عالمهـ حـــَـــرف !

کاشــــ ،
کسیــــ ،

جاییـــــ ،
منتظرمــــ بــــود .......!


اس ام اس های غمگین جدید
sms ghamgin jadid



مثل باران های بی اجازه
وقـــــــــــت وبی وقــــــــت

در هوایم پراکــــــــنده ای
ومــــــــن بی هوا ناگهان

خیــــــــــــــــســــــم از تو
به همین سادگی...


اس ام اس های غمگین جدید
sms ghamgin jadid



ین روزهــــایم به تظاهر می گذرد...
تظاهر به بی تفاوتی،
تظاهر به بی خیــالی،

به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست... اما . . .
چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش


اس ام اس های غمگین جدید
sms ghamgin jadid



عاشق خدام چون

تنها کسیه که بهم نمیگه بسه خسته شدم.
تنها کسیه که مطمئنم منو بخاطر همینی که هستم میخواد.

تنها کسیه که مطمئنم بهم هیچ وقت پشت نمیکنه.
تنها کسیه که وقتی میگم تنهام سریع خودشو بهم میرسونه.

تنها کسیه که همیشه بهم لبخند میزنه.
تنها کسیه که همیشه برام وقت داره.

تنها کسیه که بهم پناه میده.
تنها کسیه که همیشه حواسش بهم بوده.


اس ام اس های غمگین جدید
sms ghamgin jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد