جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های سنگین عاشقانه sms sangin asheghaneh

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh



تو سراپا ادعایی عزیزم …
انکار نکن !
عشقت را چشیدم ، طعم کشک میدهد !


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh



ابَم نِمے بَــرَد
بِه هَمـه چیز فِکر کَـرده اَم
بیشتَر بِه تُــو

وَ می دانَــم کِه خوابــے
وَ قَبل اَز بَسته شُدَن چَشــم هآیَـتــــ

بِه هَمه چیــز فِکــر کَرده ای
جُـــز مَـن!!!


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh



آرے!
مـטּ

همــاטּ בختر تخـــس بــב اخلاق مزخرفمـ
کـــه همگـــاטּ میپنــבارنــב بتــے هستمـ


امــــا هماטּ هــا چـــه میــבاننــב
از دروטּ مـטּ ...


که کوهے از اِحسـ ـآسـ در آن مــבفوט
شـده اســتـ


مگــر دل کوچکــــ مـטּ
چقــבر تحمل دارد..؟..!

  

اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh



یک دختر هیچگاه به تو نمیگوید دوستت دارم
وقتی از تو پرسید "دوستم داری؟"
بدان در دلش جا داری .... :)


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh



نذر کرده ام
تمام خنده هایم را نذر کرده ام
تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا
عطر دستهایت ،
دلتنگی ام را به باد می سپارد . . . .


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh



روزے خـــواهـــد رســیـــد ..
کــ ه بــا لبـخـنـــــد زیــبــــــاے تـــ♥ـــو
از خواب بیــــدار میــشـــوم ..

و آنـــــــ روز ..
هـــَــر روز کــه میــخــواهـــد بـــاشــــــد
فـقـــطـ بــــاشـــــد


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh



می نویسم باران !
می نویسم سرما !
می نویسم غم و اندوه و نفس !
می نویسم احساس ، تا بدانی گل من دل من بی تو میمیرد
و بدان دل سرد است و کمی بارانی،
غم سراسر دل مرا پر کرده ،
کاش اینجا بودی...
دلم پر است...
پر... پر... پر...
آنقدر که هر لحظه اضافه اش از چشمانم میریزد...


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh



می گویند : شاد بنویس...!! نوشته هایت درد دارند
و من یاد مردی می افتم ، که با ویالونش
گوشه ی خیابان شاد میزد...!! اما با چشمهای خیس


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh



من عادت نکردم به شب های سرد
نه عادت نکردم

قسم خورده بودم که اگه ازت جدا شم حتی یک لحظه
دیگه به فکرت نباشم

ولی دیدم نمیشه
نمی شه . . .

چقدر گریه کردم
نفهمم سرابه

نفهمم که خوابه . . .
این جدایی . . .


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد