جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه غمگین جدید sms asheghane ghamgin jadid

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های عاشقانه غمگین جدید
sms asheghane ghamgin jadid


گاهی
باید آرزوهایت را
مثل قاصدک
بگذاری کف دست
و بسپاریشان به دست باد
تا بروند
و سهم دیگران شوند....


اس ام اس های عاشقانه غمگین جدید
sms asheghane ghamgin jadid


حق دارند این چشم ها...
اگر هنوز هم...
خیره می شوند به دور دست ها....
این چشم ها...
پشت سر مسافرشان آب ریخته اند...!


اس ام اس های عاشقانه غمگین جدید
sms asheghane ghamgin jadid


بغض بزرگترین نوع اعتراض در برابر آدم هاست
اگه بشکنه دیگه اعتراض نیست.التماسه....

  

اس ام اس های عاشقانه غمگین جدید
sms asheghane ghamgin jadid


ببار باران ، ببار ...
من سفرکرده ای دارم ؛
که فرصت نداد آب پشت پایش بریزم ...!


اس ام اس های عاشقانه غمگین جدید
sms asheghane ghamgin jadid


پناه می برم از روزهای سختی که دوستت دارم
به روزهای سخت تری
که دوستت خواهم داشت...


اس ام اس های عاشقانه غمگین جدید
sms asheghane ghamgin jadid


زندگی شبیه شعریست ؛ قافیه هایش با من ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !


اس ام اس های عاشقانه غمگین جدید
sms asheghane ghamgin jadid


هم آغوش …
در آغوشم بگیر …

آن چنان خسته ام
که حتی افقهای نگاهم نیز گم می شود

در این هوای دلگیر
  مرا محکم بفشار …

برای زندگی تهی از هیجانم مرا محکم در آغوشت بفشار …
به من ببخش نوازش دستت را

با تصنیف دوستت دارم لبهای شیرینت
و مرا نوازش بده در این روزها

با یاد دلنشینت …
بگذار من نیز

تو را در اغوش گیرم …
تا دریابی چه قدر دوستت دارم…


اس ام اس های عاشقانه غمگین جدید
sms asheghane ghamgin jadid


چقدر
نوازش دست های مهربانت خوب است
و من
چه زود
دلم
برای همه چیزهای خوب
تنگ میشود…


اس ام اس های عاشقانه غمگین جدید
sms asheghane ghamgin jadid


کـسـی چـه مـی دانــد ؟ !
شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود ...

هــوا خـــوب شـــود ...
عــشــق خــوب شــود ...

و تـــــو ...
خــــوب مــن شـــوی !!!


اس ام اس های عاشقانه غمگین جدید
sms asheghane ghamgin jadid


جای تو خالیست ...
هزاران کلمه در جای خالی تو ریختم اما جای خالی تو پر نشد ...

هیچ چیز جای تو را پر نمی کند ...
هیچ چیز!
تو از جنس بی نهایت بودی!


اس ام اس های عاشقانه غمگین جدید
sms asheghane ghamgin jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد