جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمناک عاشقانه sms ghamnak

اس ام اس غمگین



اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak



امان از روزی که می بینی
چیزی برایت نمانده
جز یک بغل تنهایی...
چند خط حرف نگفته...
و یک دل...!


اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak



گاه
آدمی تنهاتر از آنست که سکوتش میگوید
دیشب
تنهایی ام
تا نوک مدادت
آمده بود
اگر می نوشتی ام!
اگر می نوشتی ام!
گاه
تنهایی
تنهاتر از آن است که دیده شود....


اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak



صادقانــــه بگویــــم ...
من کــــم آورده ام !!!

مــن همه ی بودنــــها را ...
در نبودن هایت کــــم آورده ام...

  

اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak



تو رفتی ... !!!
آری من این جمله را فقط در حد نوشتن بلدم ... !
من هنوز رفتنت را لمس نکرده ام !!!
من هنوز واقعیت را باور ندارم ...
من فقط تنها شدنم را می فهمم ...
تنها و ....


اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak



میگویم راضی ام به رضای خدا؛
اما دروغ میگویم
تو برگرد . . . !


اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak



دور از "تو"
فواره ای بیقرارم!
پرپر می زنم
که از آسمان تهی،
به خانه اولم برگردم . . .


اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak



پشت سرم
تمام پل ها سالم اند ...

من ...
خانه ام خراب شده ...
به کجا برگردم . . . ؟!!


اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak



دِلـتـَنـگـے هــآ.....
گــآه از جـِـنـس ِ اَشـک انـב و گــآه از جـِنـس ِ بـُغـض ؛

گــآه سُـکـوت مـے شَـونـב و خـآمُـوش مــے مـانـنـב
گـاه هــق هـق مــے شَـوَنـב و مـے بـارنـב . .


בلـتـنـگے مـن بـَرایِ تو امـّـا
جِـنـسِ غَـریـبے בارב .....


اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak



ڪیـﮧ گـآهَم بآش !
میخـوآهَم سَنگـینی نِگـآه ایـن مَرבمِ حَسـوב شَهـر رـآ تـو هـَم

حـِس کنـی ..
ایـن مَرבم نمیتَـوآننـَב ببیننَـב בست هآیِمـآن تـآ این اَنـدآزه بِہم


اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak



به یاد داشته باش آینده کتابی است که امروز می نویسی
پس چیزی بنویس که فردا ازخواندنش لذت ببری


اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد