جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و غمناک sms farsi ziba

اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و غمناک
sms farsi ziba



گفتم حوّای من...
شنیدی هوای من...
عجیب نبود...
که عاشقانه هایم را...
مشق شب دیدی...
و چه خطی کشیدی...
روی دنیای من...


اس ام اس زیبا و غمناک
sms farsi ziba



بیا بیا که دلم سخت بی تو دلگیر است
بیا بیا که دلم بی تو از جهان سیر است
بیا بیا که کمی آنطرف تر از اینجا
کسی نشسته که با خاطر تو درگیر است


اس ام اس زیبا و غمناک
sms farsi ziba



این که از نگاه من میچکد اشک نیست...
قطره های دلیست...
که تبخیر شد...
خیالت راحت قیصر...
تعبیر شد خوابهای تو ام...
"ناگهان چه زود دیر شد"...

  

اس ام اس زیبا و غمناک
sms farsi ziba



یادت باشد....
با بوسه هایت نفس میکشم...
دریغشان کنی دود میشوم...
یادت باشد...
بدون چشمهای تو...
نابود میشوم...


اس ام اس زیبا و غمناک
sms farsi ziba



شاید تو شبی برای من ناز کنی
آرام به سوی عشق پرواز کنی
شاید که تو هم شبیه آن پروانه
با پیله شدن دوباره آغاز کنی


اس ام اس زیبا و غمناک
sms farsi ziba



تو را با هرچه داری دوست دارم
تو را با اشک جاری دوست دارم
تمام سهم من از عشق یک دل
تو را با این نداری دوست دارم


اس ام اس زیبا و غمناک
sms farsi ziba



هر قصه ای که از تو و دل ساز میکنم
شوق حقیقتیست که آغاز میکنم
این قفل زخم خورده ی ماتم کشیده را
تنها به احترام تواش باز میکنم


اس ام اس زیبا و غمناک
sms farsi ziba



دیوانه نیستم...
غرق در نگاهِ تو ام...
عجیب نیست که نمیدهم...
به تمام آبهای شیرینِ جهان...
یک قطره ی شورِ اشک های تو را...


اس ام اس زیبا و غمناک
sms farsi ziba



آرام ترین شبِ جهانم با تو
باریدنِ ابر و آسمانم با تو
من تشنه ی یک ثانیه لبخندِ تو ام
تا آخرِ زندگی بمانم با تو ؟؟؟


اس ام اس زیبا و غمناک
sms farsi ziba



آن لحظه می آید که تو با بوسه پیدا میشوی
یک شهر را با صحبتِ روی تو عاشق میکنم...


اس ام اس زیبا و غمناک
sms farsi ziba

نظرات 1 + ارسال نظر
8 یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:09 ب.ظ

:مسخره:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد