جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین تنهایی sms ghamgin ziba

اس ام اس غمگین


اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin ziba



از تمام زندگی...
یک "میم" میخواهم...
که آخرِ تمامِ عاشقانه هایم...
نصبش کنم...
این "میم"...
منگوله دار ترین سندِ مالکیتِ دنیاست...
جانم...


اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin ziba



ارشمیدس نیستم...
ولی یافتم راز جدایی عشق را...
میان عاشق و معشوق "ع" "ش" "ق" مشترک است...
اما...
"ا"
و
"و"...
میبینی؟؟؟؟
همیشه پای یک "او" در میان است...


اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin ziba



عاشق که باشی...
دیگر خودت نیستی...
چشمهایت...
دستهایت...
بوسه هایت...
همه و همه غرق در معشوق میشوند...
عاشق که باشی...
هیچ فرمولی تو را حل نمیکند...
با هیچ منطقی درک نمیشوی...
عاشق که باشی...
کار تمام است...

  

اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin ziba



زیبا نیستم...
برای همین دیده نمیشوم...
مگر با نگاه زیبا...
جذاب نیستم...
اما تا دلت بخواهد...
جاذبه دارم...
چه لذّتی است که فرهادِ کوهکن باشی
و سرپناهِ دلِ عاشقِ یه "زن" باشی...


اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin ziba



امشب تو مرا به بوسه ها چسب بزن
بر روی لبم دوباره برچسب بزن
یک تابلو از جنسِ توقف های
بیجا که شده ست، مانع کسب، بزن


اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin ziba



دنیا عزیزم جای عشقِ پاک و زیبا نیست
اینجا کسی شکلِ پری همرنگِ رویا نیست...

اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin ziba



خوب که باشی...
همه خوب و آشنا هستند...
کافیست یک روز مثل همیشه نباشی...
کافیست یک روز از دردهایت بگویی...
آنقدر ساده کنارت میگذارند...
که سخت باورت میشود...
غریب ترین مترسک مزرعه ی تنهایی...
خودِ خودِ تویی...


اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin ziba



نه از تجربه کردن ها میترسم...
نه از نگاهِ سنگینِ آدمها...
خدای بزرگی دارم...
که کبیره ترین گناه های مرا...
با یک "ببخشید" فراموش میکند...
چقدر کوچکیم...
که ساده ترین اشتباهاتمان را...
روز و شب به روی هم می آوریم...


اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin ziba



من با تو تمامِ غصّه ها را کُشتم...
امروز اگر گرفته ام با قدرت...
سر رشته ی عشقِ ناب را در مُشتم...


اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin ziba



سالها رفت وهنوز ...،
شب و روز دل من ...،
رنجه ا زدرد تو را خواستن است

این وفا داری نیست که زجان کاستن است
زیر این بام بلند ،هیچکس چون من نیست

هیچکس این همه بیهوده به خود دشمن نیست
شب که در میکده ها باده به دوش آویزم ...،

ناامیدانه به هر دامن و دشت آویزم
همه میخواره و مستم گیرند ...،

همه پیمانه زدستم گیرند ...،
دردجانکاه مرا چه کسی می داند

کز همان روز که در من گل مهر تو چکید
کارم از دست فریب تو به میخانه کشید.


اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin ziba

نظرات 1 + ارسال نظر
.................. شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:13 ب.ظ

راضی::

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد