جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه غمگین sms asheghane ghamgin

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



این دل که میگویند نمیدانم کجاست؟
اما گاهی عجیب میگیرد!

گاهی دلتنگ می شود!
گاهی هم چاره ای جز صبر ندا

اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



چه دنیای قشنگی . . .
اونقد قشنگ که تمام عمر حسرت اون روزارو میخوریم . . .
من که تا وقتی زنده باشم روزای بچگی از یادم نمیره . . .

اصلا یاد بچگی به آدم انرژی و امید میده . . .
کاش مث بچگی تمام غصه هامون همون قدر کوچیک بود . . .
هرچقد بزرگتر میشیم غصه هامونم بزرگتر میشه . . .
کآش همیشه مث بچگی از ته دل بخندیم . . . .


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



یک ... دو... سه... می شمردم تک تک
بی تاب پی تو دویدم با شک
حالا که بزرگ تر شدم.می فهمم
تمرین جدایی است قایم باشک...

  

اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



تنهاییَم را چگونه بنوازم . . . ؟
تنهاییَم را اگر بنوازم مردگان به رقص خواهند برخاست . . .

پس بیا . . .

بیا تا بنوازم رویای با تو بودن را . . .
کنار تو همه چی بیش از حد زیباست . . .


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



حســــــــ بودنت قشنگ تریـــ ـــ ــن حس دنیاست
تو ڪـﮧ باشی .. هر روز را .. نـــ ــــــ ــــ ـــــه!
هر ثانیه را ... عشــ ♥ــ ــ ♥ـق است !!


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



دوست داشتن یعنی
اونیکه اگه صد دفعه هم ناراحتش کنی،
هربار میگه این دفعه آخریه که میبخشمت
و بازم با اخم میاد تو بغلت ... !


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



تنـهاییـتـــَ بـراے مـَטּ ...
غصـــہ هـــــایـتــ بـَراے مـَטּ ...

هَمـــہ بغضـها و اَشکهـایـتــ بـَراے مَـטּ ...
بــפֿُنـב بَـرایمـــ بــפֿُـــنــב...

آنـقـــבر بـلنــــב
تــآ مـَטּ هـم بشنـومـ ـَ صـداے خنـבهــ هایتــَ رآ

صـداے همیشــہ خـوبَ بوבنـتــ را ...
בلمـــ ـ برایتـ تنگــ شـבهــ


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



دلتنگ که میشوم سر میگذارم به خیابان بی قراری
آنقدر نامت را فریاد میزنم تا همه شهر بیدار شوند
 بلکه با من هم صدا شوند و صدایم را به گوشت برسانند
آنقدر بیقراری میکنم تا بلکه دل فاصله ها به حالم بسوزد
و تو را به من بازگرداند


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



خدایا اجازه هست ناصبوری کنم
به بزرگیت قسم از صبوری خسته ام

از فریادهایی که در گلویم خفه ماند و میماند
از اشک های شب هایی که بالشم را خیس میکند

و تو شاهد آن هستی
از حرف هایی که زنده به گور شد در دلم

آسان نیست در پس خنده های مصنوعی
گریه های دلت را در بی پناهیت

و در پشت هزاران دروغ پنهان کنی
آرزوی پرواز دارم


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin
نظرات 1 + ارسال نظر
سسس سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:29 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد