جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار جدید,جوک sms khande dar jadid , jok

اس ام اس خنده دار



اس ام اس خنده دار جدید,جوک
sms khande dar jadid , jok



زنه میره نجاری میگه: آقا یه کمد بساز برام . یارو یه کمد میسازه.
زنه دو روز بعد میاد میگه: اتوبوس که رد میشه کمده میلرزه!
نجاره میگه چرا مزخرف میگی اتوبوس چه صیغه ایه؟؟؟


خلاصه میاد پیچ میچاشو محکمتر میکنه و میره
دوباره فرداش زنه میاد میگه:اتوبوس رد میشه کمد میلرزه ...
اینم میگه :


بابا برای یه کمد پدر مارو در آوردی. اصن من میرم تو کمد میشینم اتوبوس رد شه ببینیم چیه
میشینه تو کمد یه دفه شوهر زنه میاد خونه در کمدو باز میکنه ، میگه:
تو اینجا چی کار میکنی؟
نجاره میگه :
اگه بهت بگم منتظر اتوبوسم باورت میشه؟؟؟ :))


اس ام اس خنده دار جدید,جوک
sms khande dar jadid , jok



قاضی : تو متهم هستی که مادر زنتو با چکش کشتی
یکی از حضار : کصــافطط آغشال...
قاضی: تو متهم هستی که زنتو هم با چکش کشتی
همون حضار: کصافطط...
قاضی: آقا جان تو کی هستی که همش فحش میدی؟؟!
همون طرف: قربان من همسایشون هستم،2 ساله که بهش میگم چکش داری؟
میگـــه: نـــــه


اس ام اس خنده دار جدید,جوک
sms khande dar jadid , jok



ضد حال به این میگن:
کامپیوتر رو خاموش می کنی میری تو تختت زیر پتوی گرم و نرم بعد
 می بینی هنوز کامپیوتر خاموش نشده !
با هزار زور بلند میشی مانیتورو روشن کنی ببینی چرا خاموش نشده
 درست همون موقع خاموش میشه ...

  

اس ام اس خنده دار جدید,جوک
sms khande dar jadid , jok



دخترﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺩﻭﺳﺘﻢ،ﮔﻔﺖ ﺳﯽﺩﯼ ﺁﻫﻨﮕﻢ ﺭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﺁﺭﻩ، ﭼﻪ ﺳﺒﮏ ﺁﻫﻨﮕﯽ ﻣﺪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻧﻪ؟
ﮔﻔﺖ " ﯾﻪ ﺳﯽﺩﯼ ﺁﻫﻨﮓﺑﯽﺻﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ". ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺑﯽﮐﻼﻡ ﺑﻮﺩ.
منم یه سﯽ ﺩﯼ ﺧﺎﻡ ﺑﻬﺶ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﺮﻩ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﻪ ﺣﺎﻟﺸﻮ ﺑﺒره
کصافطم خودتی


اس ام اس خنده دار جدید,جوک
sms khande dar jadid , jok



اگر طاووس برای ناز کردن و روباه برای فریب دادن وتمساح برای اشک ریختن وکلاغ برای
قارقار کردن داشته باشی دیگر نیازی به زن گرفتن نداری


اس ام اس خنده دار جدید,جوک
sms khande dar jadid , jok



رفیقم میگفت :
از مربی بدنسازی پرسیدم: با کدوم دستگاه بیشتر کار کنم تا دخترها عاشق هیکلم بشن؟
.
.
.
.
.

مربی گفت: با دستگاه خودپرداز بیرون سالن!!!! :|


اس ام اس خنده دار جدید,جوک
sms khande dar jadid , jok



نخود و لوبـیا کیلویی۸۰۰۰ تومان
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

دیگه لذت گوزیدن هم از اقشار ضعیف جامعه گرفتن:)))


اس ام اس خنده دار جدید,جوک
sms khande dar jadid , jok



غضنفر میره اونطرف خاکریز دستشویی بکن یهو میبینه دوتا فرشته دارن میبرنش بالا
میگه : چی شده خواهرا ؟
.
.
.
.
.
.
.
.

میگن : برادر ریدی رو مین !:)))))))))))))))


اس ام اس خنده دار جدید,جوک
sms khande dar jadid , jok




فکر کن جنگ بشه
بعد با خواننده ها بریم به جنگ دشمن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
علیشمس : بده اون کلاشینکوفو دست علیشمس کپلی موی فکلی...
یاس: من کسی نیستم با این تیرا دردم بگیره ولی این زخمیارو کی میخواد گردن بگیره
ساسی مانکن: نارنجکا کوجا اَن دنباله دامن کوتاهن...
هیچکس: میخوام برم تانکا بالا بالاتر یاسر یاسر مرکز با ما تا ابد...
تهی: کلت من گم شده و دنبال یک خشابه...
زدبازی:جبهه مال منه جبهه مال منه..... =))


اس ام اس خنده دار جدید,جوک
sms khande dar jadid , jok


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطی شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ق.ظ

خیلی عالین واقعا مرسی مخصوصا اون قسمت که با خواننده ها میریم جنگ. خلاصه دست نویسندشون درد نکنه که خیلی گله

رها سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ب.ظ

آقا مجید لایک داری واقعااااااااا!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد