جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه برای عشقم sms asheghane baraye eshgham

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه برای عشقم
sms asheghane baraye eshgham



عشق واسه یه زن وقتیه که از روی ناراحتی با دستای ظریفش
روسینه ی مردش میکوبه و مرد اروم بغلش میکنه ودستاشو می بوسه ومیگه
نزن گلم دستای خودت درد می گیره ....


اس ام اس عاشقانه برای عشقم
sms asheghane baraye eshgham



روزی که نگــــــــــــــاهمـــــــــان در هم آمــــــــیخت ...
مــــــــی خواســـــــــــــتم بگــــــــــویم کـــــــه...
اما ســــــــــــکوت کـــــــــــردم...
حـــــــــس کردم از نگـــــــــــاهم ، رازم را خوانـــــــــده باشـــــــــــی ...


اس ام اس عاشقانه برای عشقم
sms asheghane baraye eshgham



برای خودم مردی شده ام
این روزها در سکوت سرسخت بی صدا گریه میکنم
ولی!!!
دنیا مواظبم باش
قلبم هنوز زنانه میزند

  

اس ام اس عاشقانه برای عشقم
sms asheghane baraye eshgham



کاش می فهمیدی
برای اینکه تنهایم تو را نمی خواهم
بر عکس...
چون تو را می خواهمت،تنهایم


اس ام اس عاشقانه برای عشقم
sms asheghane baraye eshgham



کـوتـاه مـی گـویـم
دوسـتَ ت دارم♥
..

ولی
..
کـوتـاه نـمـی آیم
از دوست داشـتــنت..


اس ام اس عاشقانه برای عشقم
sms asheghane baraye eshgham



زکات ِ دوست داشتن تو ...
دلتنگی ِ من است !

من خون بهای عشقت را ،
به هفت آسمان هم ...
داده ام !


اس ام اس عاشقانه برای عشقم
sms asheghane baraye eshgham



اگر میدانی که در دنیا کسی هست که با دیدنش...
رنگ رخسارت تغییر می کند
و صدای قلبت ابرویت را به تاراج می برد...
مهم نیست که او مال تو باشد
مهم این است که فقط باشد...
زندگی کند...
لذت ببرد
و نفس بکشد...


اس ام اس عاشقانه برای عشقم
sms asheghane baraye eshgham



بآورتـــ بِشَود یآ نـﮧ
روزﮮ مـﮯ رسُد کـﮧ دِلَتــ برآﮮ هیچ کَس؛
بـﮧ اَندآزه ﮮ مَـטּ تَنگــ نَـפֿوآهَد شُد

برآی نِگآه کَردَنمـــ
כֿـَندیدنمـــ
اَذیتـــ کردَنمــــ

برآی تَمآم لَحظآتـﮯ کـﮧ دَر کـ ـنارَم دآشتی
روزﮮ خوآهد رسید کـﮧ در حَسرَت تِکرآر دوبآره مَـטּ خوآهـﮯ بود
می دآنم روزﮮ کـﮧ نبآشَم "هیچکَس تکرآر مـטּ نخوآهد شُد


اس ام اس عاشقانه برای عشقم
sms asheghane baraye eshgham



عاشق اسمم می شوم
وقتی
" تو" صدایم می کنی . . .


اس ام اس عاشقانه برای عشقم
sms asheghane baraye eshgham



عشق من ،امروز به اندازه ی تمام دلتنگیهای عمرم دلتنگت شده ام
دوستت دارم فراتر ازهر دوست داشتنی و فراتر از هر حسی

دوست دارم تا انتهای زمان بودن و تا انتهای بودن
دوست دارم تا آخرین لحظه ی بودنم و تا آخرین لحظه ی نبودنم
دوستت دارم تا زمانی که می توانم دوست بدارم

امروز می خواهم فریاد بزنم با قلبی آکنده از عشق تو ، و با حسی سرشار از تو
می خواهم فریاد بزنم عشقم را تا همه ی عاشقان بشنوند این صدا را
می خواهم به گوش همه ی دنیا برسانم که من خوشبخت ترینم !


اس ام اس عاشقانه برای عشقم
sms asheghane baraye eshgham

نظرات 2 + ارسال نظر
mahsa جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:04 ب.ظ

اشکهای پنهان جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد