جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و شیک sms ziba va jazab

اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و شیک
sms ziba va jazab



عشق مثه یه گنجیشک میمونه ... اگه محکم بگیریش میمیره ...
اگه شل بگیریش می پره ... پس سعی کن یه طوری بگیریش که آروم تو دستات خوابش ببره


اس ام اس زیبا و شیک
sms ziba va jazab



خوشبخت ترین فرد کسی است که بیش از همه سعی کند دیگران را خوشبخت سازد


اس ام اس زیبا و شیک
sms ziba va jazab



سلامی به گرمی آش رشته، که روش با پیازداغ نوشته:
"دوست دارم کشکه"

  

اس ام اس زیبا و شیک
sms ziba va jazab



مانده ام در کوچه های بی کسی سنگ قبرم را نمی سازد کسی
 مردم و خاکسترم را باد برد بهترین یارم مرا از یاد برد
- با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه ، با خبر باش که من غرق گناهم همه شب.


اس ام اس زیبا و شیک
sms ziba va jazab



رمز موفقیت ۲ کلمه است:تصمیم درست ، رمز گرفتن تصمیم درست ۱ کلمه است تجربه
 رمز کسب تجربه ۲ کلمه است :تصمیم نادرست


اس ام اس زیبا و شیک
sms ziba va jazab



خواستم ازت تشکر کنم و بگم به تو افتخار می کنم.
 چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منو از سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی


اس ام اس زیبا و شیک
sms ziba va jazab



احمد: مامان! اجازه می دهی بروم با اکبر بازی کنم؟
 مادر: نه پسرم، اکبر بچه خوبی نیست. آدم باید همیشه با دوست بهتر از خودش بازی کند.
 احمد: پس اجازه بدهید اکبر بیاید با من بازی کند!


اس ام اس زیبا و شیک
sms ziba va jazab



می دونید سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟
پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه !


اس ام اس زیبا و شیک
sms ziba va jazab



دختر: مامان! شاهزاده رویاها با اسب سفید یعنی چی؟
مامان: یعنی یه خری مثل بابات


اس ام اس زیبا و شیک
sms ziba va jazab



تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم. روزی سراغ وقت من آیی که نیستم


اس ام اس زیبا و شیک
sms ziba va jazab

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:44 ب.ظ

ممنون خیلی زیبا بودن

مریم شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد