جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های خنده دار و قشنگ sms khande dar

اس ام اس خنده دار



اس ام اس های خنده دار و قشنگ
sms khande dar



دقت کردین !؟
آدمایى که تو اتوبوس و مترو جاشونُ میدن به بقیه
اصرار عجیبى دارن بعد از بلند شدن به دوردستها نگاه کنن !


اس ام اس های خنده دار و قشنگ
sms khande dar



میگن مستحب اذان که تموم شد افطار کنید
والله اذان که تموم میشه ما داریم سفره رو جمع میکنیم !
شما چه طور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اس ام اس های خنده دار و قشنگ
sms khande dar



در زندگی زخم های هست که با یه چسب زخم ساده خوب میشه، زیاد بزرگش نکنید

  

اس ام اس های خنده دار و قشنگ
sms khande dar



بعضی از شماره ها تو گوشیم نقش شبکه چهار تو تلویزیون رو دارن


اس ام اس های خنده دار و قشنگ
sms khande dar



به جمجمه ی بعضی ها شلیک کنی تیر نیم ساعت دنبال مغزش میگرده


اس ام اس های خنده دار و قشنگ
sms khande dar



تابلوی مغازه غضنفر: مکانیکی برادران مرادی به غیر از یحیی!!!!!


اس ام اس های خنده دار و قشنگ
sms khande dar



غضنفر میره بالای پل عابر پیاده داد می زنه حالا من خر،من نفهم
 آخه شما اینجا رودخانه می بینید که اومدین روش پل زدین


اس ام اس های خنده دار و قشنگ
sms khande dar



غضنفر میره تو صف نون وایی، شاطره میگه: نون تا اینجا بیشتر نمیرسه، بقیه برن.
غضنفر میگه: ببخشید میشه جمعتر وایسین نون به ما هم برسه


اس ام اس های خنده دار و قشنگ
sms khande dar



بالاخره فهمیدم چرا تو عروسیا هی میگن پاشین برقصین
چون خودشون جا ندارن بشینن
بر که میگردی هم همه میوه شیرینی ها رو خوردن


اس ام اس های خنده دار و قشنگ
sms khande dar








اس ام اس های خنده دار و قشنگ
sms khande dar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد