جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک جدید و زیبا sms jadid va ziba

اس ام اس جدید



پیامک جدید و زیبا
sms jadid va ziba



بیمارستان را برای هر دختر و پسر ایرانی ارزو میکنم....
انهم برای سه نفر شدن, حتما بچتون رو از طرف من ببوسین


پیامک جدید و زیبا
sms jadid va ziba



آیا میدانید "ح.... بای" یک داداش دارد به اسم "ارنجمنت بای"؟
تازه دوتا خواهر کوچیکم داره "بای بای"و "های بای".


پیامک جدید و زیبا
sms jadid va ziba



لا مصب انقد که سرعت اینترنتم زیاده میترسم مودم بترکه اینترنت بپاشه رو صورتم..
اصن اسید وضیههههه

  

پیامک جدید و زیبا
sms jadid va ziba



مادره خطاب به پسرش :نیوتن رو میشناسی؟
پسره :نه کی هست؟
مادره :اگه به درسات بیشتر توجه میکردی میشناختیش!
پسره :خیلی خوب، پارمیدا رو میشناسی؟
مادر :نه!!!
پسره :اگه به شوهرت بیشتر توجه میکردی میشناختیش!


پیامک جدید و زیبا
sms jadid va ziba



اعتراف میکنم بیشتر مواقعی که میخوام از اعضای خانواده انتقام بگیرم
میرم دمپایی های دستشویی رو خیس میکنم
خیلی بدجنسم نه؟؟؟


پیامک جدید و زیبا
sms jadid va ziba



مورد داشتیم، دختره صد هزار تومن واسه موهاش،
دویست هزار تومن واسه صورتش،
صد و پنجاه هزار تومن واسه آتلیه
واسه عکس گرفتن،
دو روزم طرف رو عکس کار کرده،
بعد دختره همون عکسو گذاشته فیس بوک، زیرشم نوشته:
همینطوری یهویی...!!!


پیامک جدید و زیبا
sms jadid va ziba



میگن تو جهنم هر کی بگه گشنمه غذای سلف رو میریزن تو حلقش... بترسین...
من که خودم از وقتی اینو فهمیدم از اون رو به این رو شدم... آدم شدم والا
اصن ژتون وضعی


پیامک جدید و زیبا
sms jadid va ziba



دختره مث کوالایی که در حال خمیازه کشیدن عطسش میگره؛ بود، استاتوسش بود:
من یکی ام مال یکیتون میشم.
:|
چیزی ته دلم گفت که بلاخره نیمه ی گمشدمو پیدا کردم
 (مدیونین اگه فک کنین تو یکی از مومنت هاش تو بنز دیدمش ها)


پیامک جدید و زیبا
sms jadid va ziba



اهای دخترسرزمینم اخ ببخشیدبازجنسیتت رایادم رفت
دیروزتوجبهه میجنگیدی امروزدنبال ابروبرداشتن ونوک بالاکردن دماغتی؟
متفاوت نباش مردباش هیکل عضلانی ات تاوقتی پناه محکمی برای خانوادت نباشه به دردنمیخوره
داداشم به خودت بیا توسربازمهدی هستی...


پیامک جدید و زیبا
sms jadid va ziba



تو خیابون باماشینم میرفتم.
یه مزداهم که یه دخترپسربودن ازم سبقت گرفتن دختره به حالت تمسخرشکلک درآورد
گازشوگرفتم رفتم کنارماشینشونوگفتم عزیزم عشق جدیدمبارک. دیگه بهم زنگ نزن
از آینه بغل دیدم پسره دخترو پیاده کرد و رفت
نکته اخلاقی :با پسر جماعت در نیوفتین


پیامک جدید و زیبا
sms jadid va ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد