جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و خوشگل sms jadid va khoshgel

اس ام اس جدید



اس ام اس جدید و خوشگل
sms jadid va khoshgel



به بعضیام باهاس گفت درسته که امسال سال اسبه ولی چیزی از خریت شما کم نمیکنه :)


اس ام اس جدید و خوشگل
sms jadid va khoshgel



یه دوستی دارم خیلی آدم کثیف و غیربهداشتیه
الان داره با سوییچ ماشینم سنگای ته کفششو درمیاره
و انگار نه انگار که من با این سوییچ گوشامو تمیز میکنم !


اس ام اس جدید و خوشگل
sms jadid va khoshgel



زن باس از خونه باباش که میاد از مچ تا کتف النگو داشته باشه
تا مردش هی بفروشه بزنه به یه زخمی !

  

اس ام اس جدید و خوشگل
sms jadid va khoshgel



ایرانسل ساعت ۷ صبح :

تنها با ۵۰۰تومان برنده خودروی بی ام و باشید
ایرانسل ساعت ۲ ظهر :
تنها با ۲۵۰تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید
ایرانسل ساعت ۱۲ شب :

شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید
هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی. تنها با ۱۰۰ تومان !
ایرانسل ساعت ۴ صبح :
به من بگو با اون ۵۰۰۰تومنی که امروز از بابات گرفتی میخوای چیکاااااار کنی لامصب ؟


اس ام اس جدید و خوشگل
sms jadid va khoshgel



پسر است دیگر
گاهی دلش میخواهد عشقش فقط مال خودش باشد ولی خودش مال همه باشد !


اس ام اس جدید و خوشگل
sms jadid va khoshgel



با گوشی سامسونگ هم میشه جلو آینه عکس گرفت ؟ یا فقط باید آیفون باشه ؟


اس ام اس جدید و خوشگل
sms jadid va khoshgel



دقت کردین یک پاک کن هیچوقت تموم نمیشه
بلکه نصف میشه یا گم میشه یا دزدیده میشه؟
نه جان من دقت کرده بودین ؟!


اس ام اس جدید و خوشگل
sms jadid va khoshgel



همسایمون با خانومش اومده بودن خونمون.
بحث روز پدر شد میگه :
ای بابا...خانمم شب عید ازم پول میگیره میگه بده فردا میخوام واسه روز مرد واست کادو بخرم...
خب این چه کادو خریدنیه...
بابام میگه:برو خداروشکر کن ...
زن من شب عید پول میگیره بعد واس خودش لباس میخره روز عید میپوشه
مامانم^_^
همسایمون:-ا
زنش :p


اس ام اس جدید و خوشگل
sms jadid va khoshgel



تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند
گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..
عاشق که شدی کوچ میکنند


اس ام اس جدید و خوشگل
sms jadid va khoshgel



بچه‌ها هرگز مادرشان را زشت نمی‌دانند ...
سگ‌ها اصلا به صاحبان فقیرشان پارس نمی‌کنند ...
اسکیموها هم از سرمای آلاسکا بدشان نمی‌آید ...

اگر کسی یا جایی را دوست داشته باشید ،
آن را زیبا هم خواهید یافت ...
زیرا " حس زیبا دیدن " همان عشق است ... !


اس ام اس جدید و خوشگل
sms jadid va khoshgel

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد