جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس انتظار عشق SMS ENTEZAR ESHGH

اس ام اس انتظار



اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH



آدما رو با انتظار امتحان نکن
 انتظار آدما رو عوض میکنه..


اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH



بدترین نوع انتظار
انتظار ریختن رایانه ها می باشد


اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH



به اندازه ملت ایران که در انتظار یارانه هستند در انتظار دیدارتم!

  

اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH



چه سخت است به انتظار کسی نشستن که او در انتظار دیگریست


اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH



تا کی انتظار..........؟
یا صاحب الزمان


اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH



انتظار یعنی مرگ تدریجی


اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH



انتظار و انتظار و انتظار بلاخره رسید مقصد نهایی در این روزها دعاهامون رو از مریضا دریغ نکنیم


اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH



آیا می دانید عذاب آورترین انتظار کدومه؟
انتظار یار؟
انتظار اتوبوس؟
انتظار مرگ؟


اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH



به انتظار فصل تو تمام فصل ها گذشت


اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH



نه به انتظار کسی... نه از کسی انتظاری


اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH



سالها در انتظار یاری نشسته بودم که منزلش در قلبم بود....


اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH



نمیدانم
تعبیر نگاهت
خداحافظ یست
یا انتظار؟!


اس ام اس انتظار عشق
SMS ENTEZAR ESHGH

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد