جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس آرزوی خوب sms arezo kardan

اس ام اس آرزو




اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan



برایت آرزو میکنم بهترین هایی را که هیچکس برایم آرزو نکرد...


اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan



تو هزاران آرزو داری و من یه آرزو، که اون هم رسیدن تو به آرزوهاته


اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan



آرزوهایم آرزو شده......

  

اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan



آرزو میکنم که آرزوهایم با آرزو هایت دیگر آرزو نباشد خاطره شود...


اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan



یک روز از یک نفر می پرسن فقط یک آرزو برای خودت بکن!!!

میگه آرزو می کنم که تمام آرزو هایم بر آورده بشه


اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan




خدایا تو که سرنوشتمونو نوشتی
پس چرا باید آرزو کنیم
آرزو=رویای همیشگی
آرزو=احساسات درونی و دست نیافتنی


اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan



برایت آرزو میکنم همیشه بهترین ها را برای خود آرزو کنی زیرا تو لایق بهترین ها هستی.


اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan



آرزو بر جوانان خفه شو.

 اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan



کاش تورا زودتر آرزو میکردم...


 اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan



خدا را برایت آرزو میکنم...


اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan



ایشالا ک هیچوقت آرزوهاتون آرزو نشن...


 اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan



بی آرزو چه میکنی ای دوست؟.......


اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan



آرزو دارم جای pou بودم....
میفهمی؟!


اس ام اس آرزوی خوب
sms arezo kardan
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد