جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

شب بخیر جدید اس ام اس shab bekheyr jadid sms



با سلام اینجا تهران است
ساعت ۳ بامداد.......... صدای مردم آزار


شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms



شبت غزل غزل ستاره... خدا تو خوابت سبد سبد خنده بزاره...
میدونی که دلم دنیا دنیا دوست داره... چلق چلق رو لپات بوسه میکارم...
 ترو به خدامون میسپارم


شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms



تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم
شبا تا صب به نفس کشیدنت فک میکنم
میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه
عشق تو ثروتم و چشم تو دنیای منه

  

شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms



ی سری هسن که تو انتظارِ پیامکِ >منو بخوابون< از عشقشون تا صب بیدارن


شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms



مخصوص نیمه شب:
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!


شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms



اگه از نظر بعضیا گفتن شب بخیر ب منزله ی خفه شو بگیر بخابه
نظر خودشه
من شخصا وقتی بهش میگفتم شب بخیر یعنی اینکه میخام بات صحبت کنم
اره باخودتم
متنمم اصلا شخصی نیس.... /// :- () -:


شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms



خوابای رنگی بیبینی / خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون / خوب بخوابی عزیز جون


شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms



صدایت در گوشم زمزمه می شود
نگاهت در ذهنم مجسم
ولی من تو را می خواهم نه خیالت را
شبت ستاره بارون


شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms



دلت خرسند...
لبت گلخانه لبخند...
و چشم روشنت ارام چون دریا...
به کامت باد شادی‌ها...
شبت پر ستاره باد عشقم
خوب خوب خوب بخوابی....!
تقدیم به همسر عزیزم


شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms



خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”
خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید
تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد
تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم
(خلبان خطوط هوایی “رویا”)!
شب خوش...


شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms



شب
یعنی پایان با تو بودن
ای کاش میشد شب نیز جلودارمان نبود
در انتظار شب‌های با تو هستم
شب خوبی داشته باشی
شب بخیر عشق من


شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms



دنیای بزرگی ندارم اما همه ی دنیای من تویی
شبت بخیر دنیای من


شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms



شب ها موقعه ی خواب تنها زمانی که تو از هیاهوی این دنیا در امانی وبه ارامش میرسی
 پس یک شب بخیر هدیه میکنم بهت تا در ارامش در دنیای دیگر سیر کنی شب بخیر


شب بخیر جدید اس ام اس
shab bekheyr jadid sms

نظرات 1 + ارسال نظر
ارمیتا یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ب.ظ

عالین بیشترازاین اس ام اس هابگزارید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد