جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شب بخیر عاشقانه sms shab bekheyr asheghane



صدای دلنشین زندگی طنین انداز روح و تن تو
شبت بخیر عزیزم




وقتی تو خوابی تو مهتاب همه چی با من غریبه
خواب تو یه سقف کوتاه پشت اون نوری غریبه
خواب تو خواب یه گندم توی سرزمین عشقه
خواب یه قصهء خوب کفشای غمگین عشقه
خواب تو خواب گل یاس خواب یه حسِ نجیبه




ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم
بوسه به پات می ریزم شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات می ریزم شبت به خیر عزیزم

  



تمام رویای من این است که
در رویای شبانه ی تو جایی داشته باشم
تا شبی رویایی از آن من شود
شبت رویایی
شب بخیر




شب یعنی پایان با تو بودن
ای کاش می شد شب نیز جلو دارمان نبود
در انتظار شب های با تو هستم
شب خوبی داشته باشی




شب بخیر ای آخرین امید من / نذار تاریکی تو قلبت بنشینه
چشاتو بروی شهر شب ببند / تا چشای کوچیکت خواب ببینه...




لالایی کن بخواب قشنگترین یار
منو از خواب غفلت کردی بیدار
لالایی کن بخواب معنی عشقم
الهی بمونی تو سرنوشتم
لالایی کن شبت به خیر عزیزم
تمام عشقمو به پات میریزم




الکی نیست که میگن " شب به‌خیر! "
دردا توی شب گنده‌ترن
لات‌ترن
مث خون‌آشاما...
شبتون بخیر




بخند
برایم که می خندی
چشم هایت که هیچ
آسمان هم زیبا می شود.
شبت طلایی عزیزم. "




سلام! ی نفر میخواس تو رو از خواب بیدار کنه من نذاشتم...
 کار خوبی کردم؟؟!!




خدایا آرزو داریم در ثانیه ثانیه شبت آرامشی عطا کنی بر قلب مردان وزنانی که
 با دغدغه روزیه حلاله فردایشان به سختی به خواب میروند. خدایاقلبشان رابه آرامی لایک کن...




لالا نخواب دنیا خسیسه.......................
واسه کمتر کسی خوب مینویسه......
یکی لبهاش همیشه غرق خندست.......
 یکی پلکهاش تو خواب هم خیس خیسه!
شب همگی آروم!


نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:22 ق.ظ

با سلام وخسته نباشید ممنون از اس ام اس های قشنگتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد