جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پ ن پ جدید PA NA PA JADID

اس ام اس پ نه پ



پ ن پ جدید
PA NA PA JADID



تو سربازی نگهبان پادگان بودم یارو اومد گف :اغا شما سربازین منم گفتم
پ ن پ شاه دلم این لباسم پوشیدم ک ریا نشه :-D


پ ن پ جدید
PA NA PA JADID



تو تاکسی بودم به راننده میگم :آقا پیاده میشم نگه داشته به بغل دستیم میگم
ببخشید پیاده میشم منونگاه میکنه میگه :پیاده میشی؟
میگم :پ ن پ حوصلم سر رفته بیا جاهامونو عوض کنیم حالا من از شیشه بیرون نو نگاه کنم


پ ن پ جدید
PA NA PA JADID



زنگ زدم به مامانم میگم مامان بیا گرفتنم میگه اوا خاک به سرم ارشاد؟؟؟؟؟
گفتم پ ن پ سازمان نخبگان ایران

  

پ ن پ جدید
PA NA PA JADID



لباس خریدم کارت عابرمو گذاشتم روی میز میگم :۲۵۳۷
میگه رمز کارته؟ گفتم پ ن پ شمارمه دادم مزاحم بشی


پ ن پ جدید
PA NA PA JADID




موهامو فشن کردم، رفیقم میگه فشن کردی؟
 میگه پَ نَ پَ یه موی سفید دراومده، همه به احترامش وایستادن!


پ ن پ جدید
PA NA PA JADID



تو جاده بنزین تموم کردم چهار لیتری رو گرفتم دستم تکونش میدم
 یکی ترمز زده جلو پام میگه اقا بنزین تموم کردی؟؟؟
 گفتم :پ ن پ خواستم همه بدونن منم از این دبه ها دارم!!!


پ ن پ جدید
PA NA PA JADID



دارم کباب درست میکنم رو منقل و سیخای کبابو میگردونم
 دختر عموم اومده خودشو لوس کرده با لحن بچه گونه میگه عشقم داری کباب درست میکنی؟
پََ نه پََ دارم فوتبال دستی بازی میکنم


پ ن پ جدید
PA NA PA JADID



رو تختم دراز کشیدم داشت خوابم میبرد. یهو داداشم مثل یارو اومد تو گفت :اِ خوابی؟
گفتم :نه دارم سعی میکنم بمیرم دیگه ریختتو نبینم


پ ن پ جدید
PA NA PA JADID



خانمه۲۰۶ رو زده به تیر برق ماشین نصف شده؟
 به افسره میگه :یعنی اشتباه از من بود؟
 افسر میگه پ ت پ مقصر خواب الودگی از تیر چراغ برق بود؟


پ ن پ جدید
PA NA PA JADID



زنگ زدم به مامانم میگم بیا منو گرفتم!!
میگه گشت ارشاد?!!
میگم پ ن پ سازمان نخبگان:))


پ ن پ جدید
PA NA PA JADID



صبح پاشدم به زور دارم لباس میپوشم
بابام میگه کلاس داری؟
پ ن پ نگران لباسم شدم پاشدم ببینم هنوز اندازمه یا نه...
:|


پ ن پ جدید
PA NA PA JADID



به راننده اتوبوس شرکت واحد میگم :نگه دارین!
میگه :میخوای پیاده شی؟
میگم :پ ن پ میخوام کنار پیاده رو یه نون پنیر چای شیرین توپ بزنیم و دوباره یا علی!


پ ن پ جدید
PA NA PA JADID

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد