جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پ ن پ SMS PA NA PA



دارم رو تردمیل عینه چی میدووم، یارو اومده میگه اینجوری میدوویی لاغر کنی؟
میگم :پ نه پ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم...!:))



داشتم چای میخوردم داغ بودریخت رودستم گفتم سوختم. بابام گفت سوختی؟
گفتم پ ن پ گیم اور شدم.



کاملا واقعی
دختره اومده توکلاسمون ازدوستم می پرسه :این دختره توکلاس شماست؟
 دوست منم برگشته بهش میگه :پ ن پ چوپانه اومده اینجاغازبچرونه.
من اونجادنبال دیوار می گشتم که گاز بگیرم.

  


رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
پ نه پ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!



دارم سبزی خرد می کنم. دستم رو بریدم میگم مامان چسب داری؟
 میگه دستتو بریدی؟
 میگم پ ن پ می خوام که کارم تموم شد دوباره سبزی ها رو بچسبونم!



یه روزیه یارویه۲۰لیتری روهی تکون می دادیکی بهش گفت بنزین میخوای گفت
پ ن پ میخوام بگم منم ازاینادارم



مامانم سفره پهن کرده بود, بهش گفتم میخوای شام بیاری؟
گفت :پَ نَ پَ میخوام گلای سفره رو اب بدم!



ﺳﻮﺍﻻﺗﯽ ﮐﻪ ﺣﺮﺹ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻩ:
+ﺍﺯ ﻣﺴﺠﺪ ﺑﺮﮔﺸﺘﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ :ﻧﻤﺎﺯ ﺗﻤﻮﻡ
ﺷﺪ؟!ﻧﻪ ﻣﺎ ﺗﺎﯾﻢ ﺍﻭﺕ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﮐﻨﯿﻢ...
+ﺭﻭ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺑﯽ ﭼﺸﺎﺗﻮ ﺑﺴﺘﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ:
ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯼ؟!ﻧﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﻤﯿﺮﻡ



توخونه وقت شام بود گفتم شام چی داریم گفت املت
 منم مثل پو نگا مامانم کردم گفت خوشت نمیاد
گفتم پ نه پ ذوق کردم نمی خام خوشحالی کنم اشک ازچشام زده بیرون



کاملا واقعی
دوستم میگه یه چیز خنده دار! دندونم افتاد!
اونیکی دوستم میگه :اوا. لق بود؟
میگم :پ ن پ. میخواسته خودکشی کنه خودشو از اون بالا انداخته پایین...
لامصب اولین باری بود یه پ ن پ باحال گفتم



پام شکسته پسر داییم اومده میگه عه پات شکسته؟؟؟!!!
منم گفتم :اره
بعد با تعجب گفت پ نه پ نگفتی؟؟؟؟!!!!!
منم گفتم :پ نه پ, گفتم ولی هیدنش کردم متوجه نشی....


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد