جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پ ن پ های جدید PAYAMAK PA NA PA



تو خیابون از یه دختره خوشم اومد بعد از کلی دردسر
 تونستم راضیش کنم شمارشو بده بهم گفت حالا واقعا از من خوشت اومده؟
 پ نه پ شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید.


پ ن پ های جدید
PAYAMAK PA NA PA



سر جلسه امتحان به دختره میگم سوال هشت چی میشه
میگه تقلبی می خوای می گم پ ن پ می خوام ببینم سطح هوشت
در چه حد است می خوام با خانواده بیام خواستگاریت!!


پ ن پ های جدید
PAYAMAK PA NA PA



موتورمودزدیدن ب پلیس زنگ زدم اومده میگه موتورتو دزدیدن
میگم پ ن پ داشتیم میومدیم توراه دعوامون شدقهر کرد از راه برگشت
 اگه میشه شمابرید بگیدبرگرده...!!!!!

  

پ ن پ های جدید
PAYAMAK PA NA PA



دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم از راه اومده میگه خوابه؟
 میگم پَ نَ پَ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!!!!


پ ن پ های جدید
PAYAMAK PA NA PA



رفتم داروخونه میگم؛ خمیردندون سفیدکننده دارین!؟
 میگه واسه دندونات میخای میگم پ ن پ میخام کاسه توالت روبرق بندازم; -)
واسه دلخوشیمم که شده بخنددیگه.... یالا!


پ ن پ های جدید
PAYAMAK PA NA PA



رفتم پمپ بنزین میگم آقا کارت دارین؟ میگه :کارت آزااااد؟
میگم پ نه پ نمیشناختمت، کارت شناسائیتو میخوام!!!


پ ن پ های جدید
PAYAMAK PA NA PA



رفتم مغازه موبایل فروشی به فروشنده میگم. گوشی xperia v دارید.
میگه میخوای ببینی؟
گفتم پ ن پ میخواستم بینم داری یا دروغ میگی.


پ ن پ های جدید
PAYAMAK PA NA PA



مامانم زنگ زده مغازه میگه داداشت اونجاس هنوز؟
میگم نه چن دقیقه پیش رفت....
میگه یعنی کلا رفت؟!!
گفتم نه هنوز نصفش اینجاست :|
خدایا این شادی هارو از مانگیر:)))))


پ ن پ های جدید
PAYAMAK PA NA PA



موتورمو دزدیدن ب پلیس زنگ زدم اومده میگه موتورتو دزدیدن
میگم پ ن پ داشتیم میومدیم توراه دعوامون شدقهر کرد از راه برگشت
 اگه میشه شمابرید بگیدبرگرده...!!!!!


پ ن پ های جدید
PAYAMAK PA NA PA



رفتم مغازه گفتم اقا سیخ دارید گفت واسه کباب میخواین
 گفتم پ ن پ میخوام بکنم تو حلقم دیافراگمو بخارونم


پ ن پ های جدید
PAYAMAK PA NA PA



داداشم اومده میگه سوئیچ ماشینتو بده، لطفاً
 بهش گفتم :می خوای ببریش بیرون باهاش بگردی؟
 میگه :پَ نَ پَ، میخوام برم قفل درش رو امتحان کنم به موقع خراب نشده باشه!


پ ن پ های جدید
PAYAMAK PA NA PA



بهش میگم :دیگه می خوام ازت جدا شم! میگه :این حرف آخرته؟
 پَ نَ پَ این خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان، لطفأ به ادامه خبر توجه فرمایید...!!!


پ ن پ های جدید
PAYAMAK PA NA PA
نظرات 3 + ارسال نظر
roya جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ق.ظ

ممنون از لطفتون

royaakbarpourfard جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ق.ظ

لطفا برایم پبامک پ ن پ جدید ارسال کنید

pari یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:08 ق.ظ

be jane khodam akhareshi mordam az khande che jaleb be mola ta hala enghad nakhandide bodam hahahahh

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد