جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تا حالا دقت کردین



دقت کردین که بعضی از دخترای مجرد فامیل به دختر بچه های دیگه میگن
 دوست پسر بده بعد اگه بری تو فیسبوکشون
 توی لیست دوستاش یه دختر هم پیدا نمی کنی!!!!



دقت کردین اون بچه هایی که قبل امتحان التماس میکنن بهشون برسونیم
 موقع امتحان میچسبن به برگشون تاکسی جواباشونونبینه؟؟؟
تازه کصافطا ۲۰ هم میشن



جدیدا مد شده یارو با پسره دوست میشه میگه جای داداشمه.............
 آخه از کی تا حالا آدم با داداشش توی خیابون آشنا میشه... واااااااااااااااااا

  


آیا دقت کردین وقتی می یای تو اینترنت تحقیق علمی
وقتی داری از پای کامپیوتر پامیشی یادت می یاد تحقیق نکردی؟؟؟



دقت کردین باباها همیشه عجله دارن؟!



دقت کردین.......
بین تاکسی گرفتن پسرا ودخترا ۴۵ دیقه اختلاف هست.
حالا این که واسه پسرا پیکان نگه میداره و واسه اونا شاسی بلند بماند........



دقت کردین هروقت به کسی میگین چشماتو ببینم
همراه با چشماش دهنش هم باز میشه...!!!!!!



دقت کردین...
یه زمانی•••>راست<•••میگفتن, گاهی هم یه•••>دروغی<•••میگفتن
الان •••> دروغ <••• میگن, گاهی هم یه•••>راستی <••• میگن!
اصن یه وضی...



دقت کردین وقتی میریم لباس یا روسری بخریم جنسی رو که انتخاب میکنیم
فروشنده از همون برا خانم یا خواهرش برداشته. واقعیت داره آیا؟ یکی جواب منو بده



دقت کردین ادم بدا تو فیلم ها همیشه لحظه ورود بد جور میخندن



دقت کردبن اونی که دوسش نداری، اصرار پشت اصرار...
اونی که دوسش داری، انگار نه انگار....



کی یادشه قبلنا که از مدرسه برمیگشتیم خونه..
 اینقدر با پامون سنگ ها رو به جلو پرتاب میکردیم تا برسیم خونه...
 من که همچین بچه ی سر به زیری بودم



دقت کردین...
کسی که دوستش داری دوست نداره؟!
کسی که دوست داره دوستش نداری؟!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد