جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

یکی از فانتزی هام اینه که



یکی از فانتزیام اینه که زامبی ها به شهر حمله کنن منم بایه ماشین دزدی تو افق محو بشم



یکی از فانتزی های مامانم اینه که بیاد تو اتا قم ببینه تمیزه



یکی از فانتزی آینه که تو عروسی پشت میکروفن یه آروغ گنده بزنم
 دیگه بقیه رو خودتون تصور کنید که جمعیت چه می کنند

  


فانتزی من اینه که به فانتزی هام برسم ♥



فانتزی مسخره من است دیگر
گاهی دلم میخواست از شیر اب نوشابه بیاید :(



یکی از فانتزیام اینه که امتحان ریاضی، فیزیک، عربی و زیست رو ۲۰ بشم :|



یکی از فانتزیام اینه که یه گوشی دوسیم داشته باشم بعد از این شماره به اون شماره اس بدم
 ای بابا این شماره ناشناس دیگه کیه؟!!! بهد بهش اس بدم... ببخشید شما؟ بعدش...
بابا تو این دنیای به این بزرگی کسی نیس حتی یه اس خالی هم به ما بده دارم دیوونه میشم



یکی ازفانتزیام اینه که فامیلی شوهرم باشه فرهنگی بعداسم دخترموبذارم میراث
اونوقت میشه میراث فرهنگی!!! خخخخخخ!!!



اتاقم خیلی کثیف شده...
یکی از فانتزیام اینه که یه شب با شمشیر زورو برم به جنگ زباله های اتاقم
 بعد زخمی بشم وشکست بخورم...
بعد از مرد انکبوتی درخواست کمک کنم...!!!



یکی از فانتزیام اینه موهای نیما شاهرخ شاهی رو مرتب کنم



یکی از فانتزیام اینه که
رفتم مصاحبه برا کار بگن ما به استعدادت نیاز داریم سابقه کار میخوایم چیکار....
تا حالا کجا بوری؟؟؟؟
میدونم خیلیییی فاتزیه ولی فانتزیه دیگه....



یکی از فانتزیام اینه ک امشب اخباراعلام کنه امتحانای نهایی امسال
 کلا برگزارنمیشه و همه بامعدل۲۰قبولیم... یعنی میشه؟؟
 آخه ما چقدر باید درس بخونیم؟؟؟ خب ماهم آدمیم... :- (هییییییی روزگار



یکی از فانتزی هام اینه که یه روزی برسه که دیگه مجبور نباشم به بچه هام بگم:
بییییاااااا شلوارتو بکشم بالا


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد