جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

یکی از فانتزیام اینه که جدید yeki az fanteziyam ine ke



یکی از فانتزیهام اینه ک همین جور که دارم راه میرم با کمال خونسردی ی ریموت دستم باشه
 یجا منفجر شه بره رو هوا بعد خودم تو افق محو شم


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziyam ine ke



فانتزی من اینه که امسال برزیل تو مرحله مقدماتی حذف شه
یه هو قاطی کنه توپ رو پاره کنه بگه برین کشور خودتون بازی کنین


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziyam ine ke



یکی از فانتزیام اینه که با لحن جدی و خسته به یه دکتر بگم :لطفا حاشیه نرو دکتر!!
بعد بلند شم و از پنجره مطبش به افق خیره بشم و بگم :فقط بگو چند روز دیگه زنده میمونم

  

یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziyam ine ke



ﻣﻴﺪﻭﻧﻲ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﻴﻪ
- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻴﻪ ﮐﻪ
ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺗﺄﻳﻴﺪﺵ ﻣﻴﮑﻨﻲ ﭼﻮﻥ "" ﺩﻭﺳﺘﺶ
ﺩﺍﺭﻱ ""...
- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻴﻪ ﮐﻪ
ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮ ﻣﻲ ﺑﻴﻨﻴﺶ...


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziyam ine ke



یکی از فانتزیام اینه وقتی دارن قاتل بچه مو دار میزنن
 لحظه آخر بدوم و فریاد بزنم بخشیدمش بخشیدم.
و رو به آسمون جیغ بزنم و تو افق محو بشم...
یه فازی میده... که نگوووووو


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziyam ine ke



یکی از فانتزیام اینه که وقتى تن ماهى رو باز میکنم ماهی داخلش سالم دربیاد
 مثل تبلیغش ولی نمیشه کثافت خیلی داغونه


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziyam ine ke



یکی از فانتزی هام اینه که کارگردان سریال ستایش رو ببینم ازش بپرسم
هدف از انتخاب اسم رستم برا اون کارگرفسقلی هشمت فردوس چی بوده
دقیقا میخواسته کیو مسخره کنه رستم شاهنامه رو یا اون اقارو...


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziyam ine ke



همیشه یکی از فانتزیام این بود ک واسه یه بارم ک شده خون دماغ بشم.
لامصب خیلی کلاس داره، چن بارم تلاش کردم ولی فایده ای نداشت! دیوونه هم خودتی :-)


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziyam ine ke



بزرگترین فانتزیم اینه ک مرتضی پاشایی در اسرع وقت شفاپیداکنه
 ومثل اول برگرده وبخونه.
 خدااا
خواهش میکنیم هیچ بیماری رو روی تخت بیمارستان ناامید ازرحمتت نذار. آمین


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziyam ine ke



یکی‌ از فانتزیام اینه که یه پتو اختراع بشه که سوراخ سوراخ باشه
 واسه ماهایی که همیشه گرممونه ولی‌ بی‌ پتو هم خوابمون نمیبره...
اگرم نشد باید کم کم خودم شروع کنم به اختراع کردنش


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziyam ine ke

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد