جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

فک و فامیله داریم fako famile darim



یه شیشه داریم تو خونمون روش عکس زیتونه
 مامانم روش کاغذ چسبونده نوشته عرق نعنا، بعد توش آبلیمو ریخته:))))
اصن ی ووووووووضیییییییی :|




آقامون که اومده بود خواستگاری، مامانم حسابی سوال و جواب کرد من ساکت نشسته بودم
 وبه حرفها گوش میدادم که مامانم گفت:
نگاه نکنید دخترمن الآن ساکت و مظلوم نشسته مسموم شده، حالش خوب نیست
 خیلی زبون دار و شیطونه اصلا هم مظلوم نیست، گفتم در جریان باشید!




شب جلو تلویزیون خوابم برده بود مامانم اومد پتو کشید روم
کلی قربون صدقه م رفت موقع رفتن پامو لگد کرد گفتم آخخخخخخ پام
گفت :خاک برسرت کنن مگه اینجا جای خوابه؟

  



داداشمو اردو بردن برج میلاد برگشته میگه ی ابخوری نبود اب بخورم کدوم برج ابخوری داره




مورد داشتیم طرف تو عروسی خودش از کل تایم عروسی فقط ۲۰ دقیقه شام و سرویس نرقصیده...
بقیه رو کامل در حال رقص بوده اون هم از نوع غلیظ; -)
مدیونید اگه در این مورد به پسر عموم فکر کنید :-)




بابای من ۲۴ساعته داره راز بقارو نگاه میکنه اونم همش تکراری
 اونوقت من یه فیلمی داشتم میدیدم (البته بعد از یک ماه) که مال ۲۰۱۴است
 بابام بر میگرده تو هم خودتو مسخره کردی با این فیلمای تکراریت که نگاه میکنی
 بنظرتون من پدر مادر واقعیمو میتونم پیدا کنم؟ امیدی ه




ای دم امتحانات خدا کنه معلم ریاضی نباشی. فک وفامیلا همه یاد تو میفتن.....
از صبح تا شب میان، معلم رایگان همراه پذیرایی.............
سنگ مفت، گنجشک مفت...
اصن کلاس خیریه وضیه.....




کاملأ واقعی
زنداداشم به پسرش میگه سه ماهه تابستون دیگه مهد نمیفرستمت
سه ماه که تموم شد تازه اصلش شروع میشه!
برادر زادم با ترس :یعنی بایدبرم دانشگاه، من نوشتن بلد نیستم!!! :- (
من :-/
مادرش :-D
خودش :|
آخه واقعأ فکو فامیله داریم ما.....




عاغا تو مدرسه مامانم رو یکی از دبیر ها غلط گیر ریختن
 روز بعد دختره با کلی شیرینی و گل های قشنگ اومده مدرسه
 مامانم اومده خونه میگه من حاضر بودم رو من سطل رنگ خالی کنه، از این گل ها بیاره.
من :|
دختره ۰_۰
مامانم:))))
سطل رنگ :((((




دیروز گودزیلامون برگشته بهم میگه تو واقعاخجالت نمیکشی؟
بهش گفتم چرا؟ میگه همه ی هم سن و سالای تو الان شوهر کردن تو هنوز یه دوس پسرم نداری...!!!!
خدااااااااااااا ایناچین اخه؟؟




دیشب رفتیم خونه خالم یه گودزیلا داره ۴ سالشه اومده میگه :این علامت حاکمه بزرگ میتی کومانه
خواستم خر کیف شه احترام گذاشتم
برگشته میگه :تو نمی خوات احترام بزاری (زومبه) -سکارو-پینکیو-زومبه-




رفته بودیم گردش...
 رو سبزه ها نشسته بودم یدفه یه عقرب نیشم زد. داد زدم باباااااا!!! عقرب نیشم زد!
گفت چرا اذیتش میکنی که بیاد نیشت بزنه؟ هاااااا؟؟؟
آخه چرا؟؟؟




یادش بخیر..
کوچولو بودیم بابا بزرگم از عمد ته ریش میذاشت میرفتیم خونشون مارو میگرفت
 و هی صورتش رو میمالید به صورتمون میگفت ریشت رو بخوره بابایی!
رنده میکرد صورتمون رو تا چند ساعت جاش قرمز بود و می سوخت! -یادش شاد


نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:57 ب.ظ

عالی بود
عالس

مبینا سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ق.ظ

عالی بود.ممنون.کلی خندیدیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد