جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و قشنگ به سلامتی sms be salamati



صدایم کن که می میرم ز بی عشقی
نگاهم کن که می سوزم ز بی مهری
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
بسلامتی همسرم ک پا به پایم زندگی را می‌پیماید اگه حال داری ی صلوات بفرست


اس ام اس جدید و قشنگ به سلامتی
sms be salamati



به سلامتی خودم که وقتی باتمام بی رحمی داشتی میرفتی گفتم مواظب خودت باش


اس ام اس جدید و قشنگ به سلامتی
sms be salamati



به سلامتی pou که از بعضی آدما بیشتر شعور داره
وقتی بهش میگیم دوستت دارم
جواب میده دوستت دارم:))

  

اس ام اس جدید و قشنگ به سلامتی
sms be salamati



امروز از طرف دانشگاه ما رو میخواستن ببرن کوه
مامانم هم می دونست صبح بیدار شدم دیدم برام کولا آماده کرده
 اونم به چه مجهزی هر چی فک کنی توش گیر میاد
به سلامتی مامانا که هر چقدرم بزرگ شیم براشون بچه ایم


اس ام اس جدید و قشنگ به سلامتی
sms be salamati



اگر پرسند آخرین نفست به یاد کیست؟
گویم به یاد کسی که بی وفایی در ذاتش نیست...
به سلامتی همه با وفاها


اس ام اس جدید و قشنگ به سلامتی
sms be salamati



ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ:
ﻣﺎ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﺷﯿﻢ ﮐﻪ:
ﻓﺸﻦ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ...
ﺑﺎﺑﺎﻣﻮﻥ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﺩﻧﺒﺎﻟﺖ
ﺯﯾﺮ ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﻣﻮﻧﻢ ﺑﺪﻣﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﻧﺦ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ
ﺩﺧﺘﺮﮐﺶ ﺑﺸﯿﻢ...
ﻣﺎﺭﮎ ﺗﯽ ﺷﺮﺗﻤﻮﻧﻢ ﻫﻢ ﺩﯾﮕﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﯾﺎ ﻫﻨﺪﻭﻧﺴﺖ
ﯾﺎ ﺗﻤﺴﺎﺡ..
ﻭﻟﯽ...
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﯿﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻭﺳﺖ
ﺩﺍﺭﯾﻢ


اس ام اس جدید و قشنگ به سلامتی
sms be salamati



بسلامتی خودم که هیچ اسم یا شماره ای دختری تو گوشیم نیست
فقط هر چی است توی قلبمه
بسلامتی خودم که وقتی دختری از پیشم رد میشه سرمو میندازم و منم. از پیشش رد میشم:


اس ام اس جدید و قشنگ به سلامتی
sms be salamati

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد