جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

فک و فامیله ما داریم جدید



رفتیم بیرون مامانم یه بره دیده بغلش کرد
اینقد زوق زده شده بود گفت :کاش به جای تو این مال من بود!!!!!!
میدونم از احساسات زیاد بود... من شک ندارم من مال این خانوادم...
 اره من به این خانواده تعلق دارم :(



خواهرزادم بام قهر کرده بود منم رفتم پیشش خودمو لوس کنم
گفتم خالتو چندتا دوس داری؟
برگشته میگه آخه خاله تو اگه دوست داشتنی بودی که الان اینجا نبودی
الان نشسته بودی خونه شوهرت داشتی جورابشو میشستی!
خدایی ما بچه بودیم اینام بچن...



ماشین بابام پنچر شده برگشته ب من میگه برو زاپاسو از گاوصندوق بردار لاستیکو عوض کن.
مدیونید اگه فکر کنید منظورش صندوق عقب بوده.

  


رفته بودم خونه یکی از فامیلا دیدم بز خریدن میپرسم اینا چیه؟
میگه از بچه هامون که خیر ندیدم اینارو خریدم گفتم شاید خیری به ما برسونن.
فک و فامیله داریم؟




کارت واکسن هیچ کدوم از اقوام ما کامل نیست چون همگی شیرین می زنن



بچه اومده به داداشم میگه جون این خانم یه جفت جوراب بخر
داداش من میگه من میخوام سر به تن این خانوم نباشه برو آقا بروووووووووووووو
فک و فامیله داریم؟



هر وقت مهمون میخواد بیاد خونمون مامانم اولین کاری که میکنه اینه که
میاد تو اتاق ما پسرا اسپری خوشبو کننده میزنه...
یعنی رسمن ما رو به چشم راسو میبینه!
فک وفامیله داریم؟؟




گودزیلامون ۳ سالشه، میخواست بخوابه شیشه شیرشو پر کردم...
گفت مرسی گلم.. شبت بخیر
بعد از ۵دقیقه اومد گفت هی گامبالو شیره سرده، گرمش کن :-\
واسش گرمش کردم... باز گفت ممنونم، بای بای
بعد از ۵ دقیقه باز اومد گفت هی گامبالو این چرا بدمزست؟!
قند بنداز توش :



گود زیلامون هراسون اومده تو حال داد میزنه؛
مامان مامان!
بدو بیا آب پخته، چای دم کن!!



آقا ما یه رفیق داریم اسمش ممده همیشه هم موهاشو از ته میتراشه
 الان چهار ساله هر وقت مادربزرگم این ممدو می‌بینه میگه.......
پسرم چند ماه خدمتی....... حالا
من :-/
ممد o_O
مادربزرگم :-D



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد