جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جوک پ ن پ jok pa na pa



دیروز رفتم میوه فروشی میگم ۲ کیلو کیوی بده!!! میگه خوب باشه؟!
 گفتم :پ ن پ از اون کپک زده ها بده مهمونامون بهتر میخورن!!!



دیروز تو خونه گوشیمو گم کردم داد میزنم گوشیم گم شده مامانم میگه
 زنگ بزنم پیداش کنی میگم پ ن پ بزار خودش زنگ میزنه. والا



روی نیمکت توی پارک روزنامه دستمه. اومده میگه :روزنامه میخونی؟
پَ نه پَ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم

  


رفتم تزریقاتی آمپول بزنم.
آمپولارو گذاشتم رو میز، زنه گفت میخوای آمپول بزنی?
گفتم پ ن پ آمپولارو آوردم آبشون کنی با هم تفنگ بازی کنیم



گوشیمو سایلنت کردم، رو میز میلرزه... میگه داره زنگ میخوره؟!؟!
پَ نه پَ خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده!



رفتم جواب آزمایش خونمو بگیرم،
به طرف می گم میشه جواب خونمو لطف کنید، می گه جواب خون خودتون؟
 پ ن پ جواب خون .........



می دونی پَ نَ پَ به عربی چی میشه؟
فَ لا فَ!
حالا می دونی به انگلیسی چی میشه؟
so no so!
حالا اگر توریست دیدید می دونید چه جور بهش بگید پَ نَ پَ



آب قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد. میگه اینا ماله زنگ لوله هاست؟
 پَ نه پَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته



سر کلاس دستم رو بردم بالا تا سوال بپرسم.
استاد گفت :سوال داری؟
گفتم :پ ن پ! دارم سلام هیتلری می کنم ** سلام هیتلر**
از اون روز به این فکر افتادم برم آلمان ادامه تحصیل بدم.



پسر عموم با داداشم داشتن خانم مارپل رو میدیدند
منم که تازه وارد اتاق شده بودم و اصلا حواسم نبود ازشون پرسیدم خانم مارپل کاراگاهه؟
داداشمم گفت پ ن پ آهنگره!!!



بعضی ها دستشان «رو» میشود اما رویشان کم نمی شود!
چقدم زیاد هستن این بعضی ها...



مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما،
ساقی به نور باده برافروز جام ما،
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق،
ثبت است بر جریده عالم دوام ما...

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد