جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پ ن پ جدید pa na pa farsi



پسرم توی بغلم خوابیده، عموش میگه خوابیده؟
میگم:پ ن پ داره تمارض میکنه داورپنالتی بگیره..
اصن ی وضعی....


پ ن پ جدید
pa na pa farsi



غضنفر سیمکارت دوقلو میگیره میبینه گوشیش جای یه سیمکارت بیشتر نداره
یه سیمکارت رو میندازه رو گوشیش اون یکی رو میبره پس میده مبگه
 ببخشید فکر کنم یه سیمکارت اضافه گرفتم لطفا پولشو پس بده


پ ن پ جدید
pa na pa farsi



یه کتاب دستم بود داشتم میخوندم، دوستم گفت :داری درس میخونی؟
 گفتم :پ ن پ..... بعدش هرچی فک کردم چیزی یادم نیومد که بگم!
 هیچی دیگه خیلی شیک ضایع شدم.......!!!!!!!

  

پ ن پ جدید
pa na pa farsi



مرابی وفاخطاب میکننداما ای کاش میگفتند ک من بی وفای کدام باوفابودم؟؟؟


پ ن پ جدید
pa na pa farsi



پس از مرگم
جسدم را آتش بنید
میخواهم حسرت آمدن بر سر خاکم
بر دل خیلی ها بماند....


پ ن پ جدید
pa na pa farsi



پاره تنم ب تن دیگری رفتی
عادتم را ک میدانی چندشم میشود
لباسی ک بر تن دیگری باشد بپوشم


پ ن پ جدید
pa na pa farsi



تو مراسم خواستگاری بودم که دختر خانم با سینی چایی اومد داخل!
شروع کرد به چایی دادن رسید به من سینی رو گرفت جلوم و گفت بفرمایین
گفتم ممنون اهلش نیستم
گفت منظرتون چاییه؟
پ ن پ ازدواجو میگم


پ ن پ جدید
pa na pa farsi



غضنفر با داداش دو قلوش داشته تو خیابون راه میرفته دوستش میبینتش میگه داداش دوقلوته‏؟
 میگه پ ن پ من سیم کارتم اینم جایزمه‏! ‏


پ ن پ جدید
pa na pa farsi



یه بارمامانم وقتی اومدم خونه بهم گفت :اومدی!؟
 گفتم پ ن پ سرچهارراهم پنج دقیقه دیگه میرسم


پ ن پ جدید
pa na pa farsi



%۱۰۰ واقعی، مادر همسرم عکس قدیمیه مامان و بابامو دیده میگه
جوونیشونه می گم پ ن پ رفتن پوستشونو کشیدن عکس انداختن


پ ن پ جدید
pa na pa farsi



رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده میگه :زنته!؟
میگم :پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه


پ ن پ جدید
pa na pa farsi



بابام گفت لیوانو بده گفتم میخوای آب بخوری؟
گفت پ ن پ میخوام لوله کشیش کنم بزارم پشت بوم بجای تانکر ازش استفاده کنیم
پدره من دارم؟!

پ ن پ جدید
pa na pa farsi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد