جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی sms asheghaneh va deltangi



بوسه های بدون هوست را میفهمم...
چقدر زیباست این حس...


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
sms asheghaneh va deltangi



اگه اشکت واسش فرقی نداره یعنی اینه یکی دیگه رو داره
اگه همه کارات بدن به چشماش فک میکنی چه علتی داره؟
سرونوشتت اگه بی اون رقم خورد بدون حتما یه حکمتی، داره
نشستی گریه میکنی که چی شه هر ادمی یه قسمتی داره


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
sms asheghaneh va deltangi



ساعت
به وقت بی محلی تو تنظیم است
کاش می شد
به جای عقربه ها
دست های تو را جلو کشید...

  

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
sms asheghaneh va deltangi



بگویید روی سنگ قبرم بنویسند
اگر تنها نبود شاید اصلا قبری اینجا نبود!


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
sms asheghaneh va deltangi



هوابس سه نفره ست, من, او ودخترکی خردسال که عاشقانه هایمان راعاشقانه تر کرد
 خدایاروزی هزاربارشکرت گویم کم است...


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
sms asheghaneh va deltangi



به آغوش تو محتاجم برای حس آرامش
برای زندگی با تو پر از شوقم پر از خواهش


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
sms asheghaneh va deltangi



دردم ازیاراست ودرمان نیزهم*دل فدای اوشدوجان نیز هم


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
sms asheghaneh va deltangi



با جنازه ی یه رابطه ور رفتن روحو خسته می کنه و جسمو منزوی


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
sms asheghaneh va deltangi



آهای!
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺩﻋﻮﺍﺕ ﻣﯿﺸﻪ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ
↲ ﻣﻦ ﺑﯿﺎﻡ ﻣﻨﺖ ﮐﺸﯽ ↱
من ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺴﺘﻦ ﺑﻨﺪ ﮐﻔﺸﺎﻣﻢ
ﭘﺎﻫﺎمُ ﻣﯿﺎﺭﻡ ﺑﺎلا. ====>> ✕ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺧَﻢ ﻧﻤﯿﺸﻢ ✕
گفتم در جریان باشی


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
sms ashegha
neh va deltangi


ای روزگار لعنتی...
دست از سرم بردار, او که حال ماله دیگریست
نجوای صدایش..
طرز نگاهش..
عطر تنش..
عاشقانه هایش..
خاطراتش..
همه چیزش راهم به او بده..
دست از سرم بردار بگذار راحت شوم.


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
sms asheghaneh va deltangi



دلم میخواد یه پسر داشته باشیم شبیه تو
عین خودت حرف بزنه، لباس بپوشه، ناز بخره
دلم میخواد یه دختر موفرفری چشم عسلی داشته باشیم عاشق تو
هرجابری مثل یه بچه گربه دنبالت باشه
دلم میخواد ۰۰۰۰
چرانیستی?!?


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
sms asheghaneh va deltangi

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد