جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و جوک خنده دار sms va jok khande dar



رﮊﯾﻢ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻓﻘﻂ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻟﺶ ﺳﺨﺘﻪ
ﭼﻮﻥ ﺭﻭﺯ ﺩﻭﻣﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﻌﻤﻮﻻ
مگه نه؟


اس ام اس و جوک خنده دار
sms va jok khande dar



برای آخرین بارمیگم
پاتواززندگیم بکش بیرون
پات خیلی بومیده


اس ام اس و جوک خنده دار
sms va jok khande dar



آیا وکیلم شما را همیشه درقلبم به دوستی خود با مهریه یک دنیا ارادت
 یک عالم صداقت وهزاران کلمه ی دوستت دارم دربیاورم. نری گل بچینی که خودت دنیای گلی
 دوست دارم عزیزم

  

اس ام اس و جوک خنده دار
sms va jok khande dar



یه نفر میره تهرون می بینه به نان میگن نون به ران میگن رون به جان میگن جون
میره بقالی میگه اقا بی زحمت یه موست بده (ماست)


اس ام اس و جوک خنده دار
sms va jok khande dar



مادر :دلیل بیار که نمیخوای بری مدرسه. پسر
بچه ها ومعلما از من خوششون نمیاد. پسر :شما دلیل بگو که چرا باید برم مدرسه؟
 مادر :اولا ۵۲سالته، دوما تو دیگه الان مدیر مدرسه هستی.


اس ام اس و جوک خنده دار
sms va jok khande dar



- یه روز یه نفر کاغذی پیدا میکنه که روش یه شماره تلفن نوشته بود
 زنگ میزنه به همون شماره و میگه :آقا من شماره تون رو پیدا کردم آدرس بدید بیارم خدمتتون!


اس ام اس و جوک خنده دار
sms va jok khande dar



یکی از شاگردام میگفت به مادرم گفتم بیا خودم برای یارانه ثبت نامت کنم
 مادرش گفته روم سیاه میخوای بفهمن کامپیوتر داریم یارانمون را قطع کنند
 نیازی نیست میرم تو صف می ایستم. خخخخخخخخخ


اس ام اس و جوک خنده دار
sms va jok khande dar



دعا کردن به مرد تنبل :خدایا خودت میدونی چمه!!!


اس ام اس و جوک خنده دار
sms va jok khande dar



یکی از تفریحات سالم پسرها اینه که هرروز میان رو پروفایلم
وساعت ها به عکس پروفایلم نگاه میکنند
وزیرلب این شعر رو میخونند:
کاشکی میون عاشقا تاج سرم توباشی
میون این آدما همسرم توباشی...


اس ام اس و جوک خنده دار
sms va jok khande dar



"سیگارهای من ترکم نمیکنن باور نمیکنی از پاکتا بپرس"
فرزاد فرزین - نگرانتم
از فرزاد بعید بود سیگاری باشه :| خخخخخخ


اس ام اس و جوک خنده دار
sms va jok khande dar



یه خسیس می‌میره؛ قبلش سفارش می‌کنه رو قبرش بنویسن:
«من مُردم ولی مغازه باز است»!


اس ام اس و جوک خنده دار
sms va jok khande dar



عاغا یه سوال از بچگی ذهنمو بدجور درگیر کرده مادر شنگول و منگول که سه تا بچه داشت
 پس شوهرش کدوم گوری بود؟ صف سبد کلا بود عایا؟ یا پر کردن فرم یارانه و؟


اس ام اس و جوک خنده دار
sms va jok khande dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد